فرماندار بناب از صادرات ۸۷ میلیون دلاری کالا از بناب خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رفیعی فرماندار بناب از صادرات ۸۷ میلیون دلاری انواع کالا از طریق گمرک این شهرستان در پنج ماه امسال خبر داد و گفت: پارسال در مدت مشابه میزان صادرات از این شهرستان ۳۷ میلیون دلار بود.

رفیعی گفت: وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم است و آن را برای خود یک افتخار بزرگ می‌دانیم.

او با اشاره به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مسوولان با مردم افزود: مسوولان باید همواره ارتباط خود را با مردم تنگاتنگ کرده و برای حل نیاز‌های قانونی آن‌ها قدم بردارند.

رفیعی سپس با اشاره به نامگذاری سال به نام سال رونق تولید اضافه کرد: حمایت از واحد‌های تولیدی جزو اولویت کاری اعضای شورای اداری بناب است و در این زمینه ضمن تثبیت اشتغال در شهرستان برای اشتغال‌زایی نیز قدم برداشته‌ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب از صادرات ۸۷ میلیون دلاری انواع کالا از طریق گمرک این شهرستان در پنج ماه امسال خبر داد و گفت: سال گذشته در مدت مشابه میزان صادرات از این شهرستان ۳۷ میلیون دلار بود.

رفیعی اذعان داشت: هدف‌گذاری ما در شهرستان تحقق ۱۱۰ میلیون دلاری صادرات پارسال  در ۶ ماهه اول سال و هدف‌گذاری صادرات ۲۰۰ میلیون دلاری تا پایان سال‌جاری است.

او در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دولت وظیفه خود می‌داند برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارد.

 

انتهای پیام/ش

۸۷ میلیون دلار کالا از شهرستان بناب صادرشد

برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.