معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۸۶۰ هزارو ۸۱۲ نفر مسافر در پنج ماه گذشته در استان اردبیل جابجا شده است.

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: طی ۵ ماهه نخست سالجاری ۸۶۰ هزار و ۸۱۲ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی در استان اردبیل جابجا شده اند.

او افزود: از این میزان مسافر ۴۳۱ هزارو ۴۳۶ نفر توسط اتوبوس، ۹۸ هزار و ۶۵۲ نفر مسافر با مینی بوس و ۳۳۰ هزار و ۷۲۴ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهر‌های مختلف جابجا شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد تصریح کرد: به فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری به صورت مداوم نظارت می‌شود.

شیرین زاده تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزار و ۱۸۰ دستگاه بیان کرد و افزود: از این میزان ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه نیز مینی بوس است.

او اظهار داشت: هموطنان عزیز و مسافران محترم می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه شکایت‌های واصله در کمترین زمان در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود تصریح کرد: در جهت رفاه حال مسافران درقالب طرح تابستانی نظارت ویژه‌ای به قیمت بلیط‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، ارائه مناسب خدمات در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و هم چنین سیستم سرمایشی آن‌ها بطور مرتب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.