مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۲ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی اردبیل به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: دو طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

او بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها، شاهد تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی هستیم که امید است با تکمیل زیر ساخت‌های لازم، شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که امروز مورد بهره برداری رسید، بهره برداری از پروژه برق رسانی به واحد‌های صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی بود که با توجه به معضلات و مشکلات چندین ساله موجود در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در خصوص عدم تامین برق کافی واحد‌های صنعتی، ظرفیت برق رسانی به واحد‌های صنعتی افزایش یافته و نوسانات موجود در خطوط برق کاهش یافت.

اهلی با بیان اینکه این شرکت با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان، اقدام به طراحی خط ۲ مداره جهت افزایش ظرفیت برق رسانی به واحد‌های صنعتی مستقر در فاز اول و دوم شهرک صنعتی اردبیل و تامین برق فاز سوم شهرک مذکور نمود که با تامین اعتبارات لازم، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او استقبال سرمایه گذاران نسبت به مستقر شدن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با اجرای این امر، زمینه برای رونق تولید و اشتغال در سطح استان فراهم شود که در این راستا مشوق‌هایی نیز برای سرمایه‌گذارانی که اقدام به ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

همچنین افتتاح پروژه اجرای زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان به ذکر است که استان اردبیل دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۶ شهرک صنعتی خصوصی می‌باشد که شهرک صنعتی ۲ اردبیل  با ۶۰۰ هکتار مساحت، بزرگترین و مهم‌ترین شهرک صنعتی استان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از پروژه برق رسانی به واحد‌های صنعتی اردبیل

برچسب ها: شهرک صنعتی ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.