منچستر یونایتد در ۲ دیدار گذشته صاحب ضربه پنالتی شد که پوگبا و راشفورد در گل کردن این پنالتی‌ها موفق نبودند.

سولشر دوباره به پوگبا و راشفورد اعتماد می کندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مارکوس راشفورد موفق نشد در بازی با کریستال پالاس پنالتی تیمش را به گل تبدیل کند حالا سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد قصد دارد برای پنالتی‌های بعدی باز هم به او اعتماد کند و دوباره این مسئولیت را به راشفورد واگذار کند.

بازیکن ۲۱ ساله شیاطین سرخ در دیدار هفته نخست لیگ برتر که با پیروزی ۰-۴ تیمش برابر چلسی همراه شد نمایش خوبی داشت و هنگامی که منچستر یونایتد در بازی هفته سوم برابر ولورهمپتون صاحب ضربه پنالتی شد همه انتظار داشتند او پنالتی زن تیم باشد، اما پوگبا تصمیم گرفت خودش پشت توپ بایستد و در نهایت ضربه هافبک فرانسوی منچستر یونایتد توسط روی پاتریسیو مهار شد.


بیشتر بخوانید: تمجید و حمایت سولشر از هافبک فرانسوی شیاطین سرخ


اما سوالی که در این رابطه پیش آمد این بود که کدام بازیکن پنالتی زن اول تیم است. در بازی رروز شنبه برابر کریستال پالاس بالاخره راشفورد با اعتماد به نفس پشت توپ ایستاد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

به نقل از نشریه ایندیپندنت، ناکامی بازیکنان منچستر یونایتد در گل کردن ضربات پنالتی باعث شده تا این تیم متضرر شود و امتیاز این ۲ دیدار را از دست بدهد، اما با این وجود سرمربی نروژی شیاطین سرخ نگرانی از بابت این مسئله ندارد.


بیشتر بخوانید: پس از آبراهام و پوگبا، این بار راشفورد قربانی شد


سولشر در این باره گفته که از گل نشدن پنالتی‌های تیمش ناامید است، اما اطمینان دارد که راشفورد دوباره به توپ نگاه خواهد کرد و پشت ضربه پنالتی خواهد ایستاد.

ظاهرا سرمربی منچستر یونایتد از این بابت نگرانی ندارد و درباره فشار‌های اخیر که روی بازیکنانش بابت ناکامی در گل کردن پنالتی‌ها ایجاد شده است، از پوگبا و راشفورد به دلیل مسئولیت سنگینی که به دوش می‌کشند حمایت کرد.


بیشتر بخوانید: بازیکنانی که احتمال دارد از شیاطین سرخ جدا شوند + عکس


سولشر گفت: پوگبا و راشفورد بازیکنانی با اعتماد به نفس و پنالتی زن‌های ماهری هستند. من تجربه چنین موقعیتی را دارم و زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردم یک ضربه پنالتی را از دست دادم. زمانی که هر ۲ بازیکن در زمین هستند کسی پنالتی زن اول است که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه گفت: پوگبا پیش از این گل‌های زیادی برای تیم به ثمر رسانده و مشکلی نیست که یک پنالتی از دست بدهد. نمی‌شود که گفت فقط یک بازیکن پنالتی زن تیم باشد، زیرا شرایط بازیکنان در یک دیدار متفاوت است و این امکان وجود دارد که یک بازیکن نسبت به هم تیمی اش اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار