سرپرست شهرداری مرکز لرستان گفت: ۱۵۲۰ میلیارد ریال بدهی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرپرست شهرداری مرکز لرستان گفت: ۱۵۲۰ میلیارد ریال بدهی داریم.
رضا بردبار اظهار کرد: خرم‌آباد در مجموع ۲۰ کیلومتر دیوار ساحلی دارد و، چون از قدیم ساخته شده‌اند، به علت فرسایش خاک فاقد پاشنه هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما لایروبی رودخانه‌ها و ترمیم دیوار‌های ساحلی است و تا قبل از آغاز بارندگی‌های باید این کار‌ها را به سرانجام برسانیم.

بردبار با اشاره به اینکه ۸۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری پیش بینی شده، اضافه کرد: امیدواریم حدود ۵۰ درصد آن تخصیص پیدا کند تا بتوانیم کار‌های مورد نظر را انجام دهیم.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با اشاره به تخریب چند پل بر اثر سیل در سطح شهر، تصریح کرد: واگذاری پروژه‌ها به پیمانکار زمان‌بر است و درصددیم که برای بازسازی این پل‌ها پیمانکار اصلح انتخاب و هرچه سریع‌تر کار بازسازی شروع شود.

وی یادآور شد: شهر خرم‌آباد باید ۴۰۰ هکتار کمربند سبز داشته باشد که در حال حاضر فقط ۲۰۰ هکتار دارد. ایجاد کمربند سبز بر عهده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است.

بردبار گفت: شهرداری خرم‌آباد ۱۵۲۰ میلیارد ریال بدهی دارد که این مبلغ سنگینی است و جبران آن به زمان نیاز دارد.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: جلوی حقوق کارکنان اداری را گرفته و اولویت را به پرداخت حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف داده‌ایم.


انتهای پیام/ب

شهرداری خرم‌آباد همچنان بدهی بیش از هزار میلیاردی دارد

برچسب ها: شهرداری ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.