مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه بزرگ گردشگری با اعتبار ۱۴.۳ میلیارد تومان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار پروژه بزرگ گردشگری با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه‌ها شامل دو اردوگاه گردشگری و دو اقامتگاه بومگردی است که اجرای آن‌ها تاثیر بسزایی در افزایش زیرساخت‌های گردشگری استان دارد.

باقری گفت: همچنین سه پروژه شامل یک کارگاه بزرگ صنایع دستی، یک آموزشگاه آشپزی و یک مجتمع اقامتی و پذیرایی با اعتبار حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.
او با بیان اینکه این پروژه‌ها در مجموع ۷۶ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌کنند، گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها ایجاد اشتغال و توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان انجام شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به احداث اقامتگاه‌های بومگردی، هتل و پارک آبی، مراکز اقامتی و اردوگاه‌های گردشگری اشاره کرد.

انتهای پیام/ط

آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه بزرگ گردشگری

برچسب ها: اشتغال ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.