به مناسبت هفته دولت؛

۳۴۲ طرح توسعه خدمات روستایی سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۳۴۲ طرح توسعه خدمات زیربنایی روستایی سیستان و بلوچستان به صورت ویدیو کنفرانس با رئیس جمهور در دهستان سفیدابه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان، ۳۴۲ طرح توسعه خدمات زیربنایی روستایی سیستان و بلوچستان با اعتباری افزون بر هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهوری و با حضور استاندار و شماری از مدیران استان به مناسبت هفته دولت در دهستان سفیدابه افتتاح شد.

رئیس جمهوری  در سخنانی که از طریق ویدیو کنفرانس پخش می‌شد از استاندار و تمامی مدیران این استان، مردم غیور و نیرو‌های مسلح انتظامی، نظامی، امنیتی و بسیج تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم دولت‌های یازده و دوازده انقلاب اسلامی گازرسانی به سیستان و بلوچستان بوده است.

افتخار دولت گاز رسانی به سیستان و بلوچستان است

رییس جمهور با بیان اینکه روشن شدن مشعل گاز در زاهدان روز تاریخی برای مردم سیستان و بلوچستان بود؛ گفت: افتخار دولت تدبیر و امید گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: روزی که مشعل گاز در شهر زاهدان روشن شد برای مردم سیستان و بلوچستان روزی تاریخی بود.

رئیس جمهوری بیان کرد: گازرسانی با سرعت باید در تمام شهر‌ها و روستا‌های استان سیستان و بلوچستان انجام شود.

وی همچنین تصریح کرد: توسعه بندر چابهار یکی از برنامه‌های مهم و بزرگ در سیستان و بلوچستان است که با مشارکت سه کشور ایران، افغانستان و هندوستان کار توسعه و بهره برداری از این بندر اقیانوسی شروع شده است.

دکتر روحانی ادامه داد: توسعه راه آهن در سیستان و بلوچستان آغاز شده و خط ریلی چابهار به زاهدان و بعد از آن اتصال به خط ریلی سراسری کار مهم و بزرگی در توسعه این منطقه است.

رئیس جمهوری سپس دستور افتتاح پروژه‌های برق رسانی به ۴۶ روستا، آب رسانی به ۳۵ روستا، هفت مرکز خدمات بهداشتی درمانی، دسترسی به ۴۱۹ روستا به شبکه ملی اطلاعات ۱۶ پروژه راه روستایی در سیستان و بلوچستان را صادر کرد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار