اسامی نمایش‌ های پذیرفته شده برای شرکت در نهمین دوره تئاتر صاحبدلان اعلام شد.

راه‌ یابی آثار هنرمندان همدان به نهمین دوره تئاتر صاحبدلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هیئت انتخاب نهمین دوره تئاتر صاحبدلان، اسامی ۳۲ اثر پذیرفته شده در بخش صحنه‌ای و ۱۳ اثر راه یافته به بخش خیابانی این رویداد را اعلام کردند.

طبق اعلام اعضای هیئت انتخاب نهمین دوره تئاتر صاحبدلان در بخش صحنه‌ای و خیابانی متشکل از علی موذنی، یدالله وفاداری و مجید اشتیاقی، در بخش صحنه‌ای از میان ۳۲ اثر، پذیرش ۲۳ اثر قطعی و ۹ اثر، منوط به بازبینی است. از میان ۱۳ اثر بخش خیابانی نیز ۷ اثر به صورت قطعی و ۶ اثر به صورت مشروط پذیرفته شده است.

نمایش‌های "واگویه‌های علی گندابی" به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی، "کربلای بی‌شمر" به کارگردانی سعید باغبانی و "نای و نی" به کارگردانی بهنام میرزایی آثار هنرمندان استان همدان هستند که به صورت قطعی در بخش صحنه‌ای این رویداد پذیرفته شده‌اند.

نمایش "گورکن" به کارگردانی کیانوش بهروزپور هم منوط به بازبینی در بخش صحنه‌ای به نهمین دوره تئاتر صاحبدلان راه یافته است.

نهمین دوره تئاتر صاحبدلان محرم و صفر ۱۴۴۱- ۱۳۹۸ به همت کانون تئاتر دینی اداره کل هنر‌های نمایشی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور و انجمن هنر‌های نمایشی در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خارج از صحنه و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اسامی نمایش‌ های پذیرفته شده برای شرکت در نهمین دوره تئاتر صاحبدلان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.