فرماندار زرندیه از صرف ۵ هزار ۴۷۹ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

صرف ۵ هزار ۴۷۹ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های هفته دولت زرندیههادی فدائی فرماندار شهرستان زرندیه درباره طرح‌های هفته دولت در شهرستان زرندیه  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:   برای افتتاح و بهره برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی هفته دولت در این شهرستان میزان ۵ هزار ۴۷۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که انشاالله این طرح‌ها بزودی به بهره برداری خواهد رسید و مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

فدائی ضمن تبریک هفته دولت به مردم استان مرکزی بویژه مردم شهرستان زرندیه افزود: با بهره برداری از طرح‌های هفته دولت این شهرستان بالغ بر ۵۳۳ نفر اشتغالزایی خواهیم داشت که با اجرایی شدن و بهره برداری این طرح‌ها اشتغال پایدار هم ایجاد خواهد شد.

او اضافه کرد: ما در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیات اشتغال روستائی داشتیم که برای ایجاد توسعه دامداری‌ها، کشاورزی و صنایع روستائی که به سرمایه گذاران پرداخت شد.

فرماندار شهرستان زرندیه همچنین با گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجائی و باهنر بیان کرد: انشا الله بتوانیم از رفتار و کردار و منش آن‌ها برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم بهره ببریم.

انتهای پیام / ج

اشتغالزایی ۵۳۳ نفری طرح‌های هفته دولت در شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.