رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه کوهدشت در رتبه اول بیکاری این استان است، گفت: شایسته نیست که مردم لرستان را در محرومیت ببینیم، متولیان امر فکری برای بیکاری آنان کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه کوهدشت در رتبه اول بیکاری این استان است، گفت: شایسته نیست که مردم لرستان را در محرومیت ببینیم، متولیان امر فکری برای بیکاری آنان کنند.

جعفر بدری با بیان اینکه مردم کوهدشت توانمند و شایسته خدمت هستند، اما این شهرستان از بیکاری رنج می‌برد، عنوان کرد: اکنون رتبه اول بیکاری در این استان مربوط به کوهدشت بوده و از هر چهار نفر یک جوان بیکار است.

وی با بیان اینکه باید جرم و بیکاری را ریشه‌یابی کنیم به سیل اخیر نیز نقبی زد و بیان کرد: سیل خسارات بسیاری به شهر‌های مختلف لرستان وارد کرد و مشکلات با وجود کمک‌های رسیده مردم از نقاط مختلف کشور برطرف نشده‌است.

بدری گفت: حدود ۳ هزار خانوار در لرستان از سیل آسیب دیدند و دولت باید به مردم این استان که وفاداری خود را بار‌ها در همه صحنه‌ها به انقلاب نشان داده‌اند، توجه کند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با تأکید به اینکه شایسته نیست که مردم این استان را در محرومیت ببینیم، خاطرنشان کرد: متولیان امر فکری برای بیکاری مردم این استان کنند و اقتصاد منطقه را رونق دهند، ما کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را فعال و از واحد‌های تولیدی پشتیبانی کرده‌ایم تا مشکلات آنان کمتر شود و بتوانیم وضع موجود را حفظ کنیم.

بدری با بیان اینکه باید به جوانان کوهدشت توجه کنیم و برای ایجاد اشتغال آنان تلاش کرد، اظهار داشت: هدف ما این است که بتوانیم مشکلات مردم را بدون آمار‌های غلط و تعارفات بازگو کنیم، دستگاه‌های اجرایی متوجه باشند که ارائه آمار‌های نادرست، مسئولان را گمراه می‌کند و نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ما باید به مردم آگاهی‌بخشی بدهیم، انتخابات صحنه رقابت و ایجاد دودستگی بین آنان نیست، افزود: ما باید سعی کنیم فقر را کم و اشتغال را ایجاد کنیم.

رئیس‌کل دادگستری لرستان عنوان کرد: پروژه دادسرا را در مجاورت پزشکی قانونی کوهدشت احداث خواهیم کرد، زمین آن آماده شده و منتظر تخصیص اعتبارات آن هستیم، ساختمان فعلی این شهرستان جوابگو نیست.

انتهای پیام/ب

کوهدشت در رتبه نخست بیکاری لرستان

برچسب ها: دادگستری ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.