واکنش تند کاربران به حمله یک سگ خانگی به زن باردار +تصاویر

فعالان شبکه‌های اجتماعی از روند خطرناک سگ گردانی در اماکن عمومی ابراز نگرانی کردند و خواستار برخود قاطع نیروی انتظامی با این پدیده شدند.

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند روز اخیر باز هم سگ گردانی در سطح شهر حادثه آفرین شد  و جان یک مادر باردار و جنین او را به خطر انداخت. دو شب پیش، در منطقه ملک‌شهر اصفهان، زنی باردار همراه با خواهران خود مورد حمله یک قلاده سگ خانگیِ عظیم‌الجثه قرار می‌گیرد و پس از این که زن باردار پا به فرار می‌گذارد سگ از پشت به روی او می‌پرد و او را با صورت و شکم به زمین می‌کوبد؛ در حین این اتفاق، سگ به دیگر اعضای خانواده نیز حمله می‌کند و آسیب‌هایی به آن‌ها نیز وارد می‌کند.


بیشتر بخوانید: دادستان اصفهان به موضوع حمله سگ به زن باردار ورود پیدا کرد


بر اساس گزارش های رسیده وضعیت این مادر باردار و فرزندش مناسب نیست و احتمال زایمان زودرس و سقط جنین وجود دارد. انتشار این خبر در رسانه با واکنش‌های تند و انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. فعالان شبکه‌های اجتماعی با یادآوری حادثه تلخ و وحشتناک حمله چند سگ به یک دختر بچه که چند ماه پیش اتفاق افتاد از روند خطرناک سگ گردانی در اماکن عمومی ابراز نگرانی کردند و خواستار برخود قاطع نیروی انتظامی و قوه قضاییه با این افراد شدند.

در ادامه تعدادی از پست‌هایی را که کاربران درباره حمله این سگ خانگی به زن باردار منتشر کرده‌اند مشاهده می‌کنید:

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

واکنش تند کاربران به حمله یک سگ عظیم الجثه خانگی به زن باردار +تصاویر

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سگ ، واکنش کاربران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۲۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
از نمایندگان مجلس و قوه قضائیه خواهشمندم مردم را از شر این سگ پرستان بی شرم و حیا و منفور جامعه ایرانی نجات دهد. اگر به سگچران معترض شوی بلافاصله با پارس کردن مواجه میشوی ولی نه از طرف سگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
تو پارکها فقط الکی تابلو ورود سگ ممنون زدن ولی هیچ رسیدگی نمیکنن و تو پارکها پراز سگ هست .
آدم جرعت نمیکنه بچش رو پارک ببره.
آخه چقدر پست شدیدکه کلا درخدمت سگهاتون هستید و تنها چیزی که براتون اهمیت نداره آدم ها هستن.
Iran (Islamic Republic of)
حامی
۲۱:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
شاید کل نظرات مردم خوندم و فک کردم باید چهار کلمه بنویسم میخام ببینم ما که دینمون اسلام سگ خدا چرا با اسم نجس افرید خیلی جالبه مگه خداوند باریتعالا ناظر و حاضر در همه جا نیست پس اگه سگ حیوان بدی بود چرا افرید جالب نزدیک ترین حیوان به انسان همین سگه چرا اگه خدا فک میکرد برای اشرف مخلوقاتش ضرر داره از این نوع حیوان افریده، شما که جو گیر میشی میگی ملت میخان ادای اروپایی را در بیارن برو تاریخ ایران بخون
Iran (Islamic Republic of)
دانیال توکلی
۱۴:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام.اگه من شهردار بودم سگ های خیابونی دست و پا شون رو قطع میکردم بعد میبردمشون تو بیابون
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
صاحب سگ رو بیارید بندازین جلو چن سگ هار گرسنه تا بفهمه اون بچه بیگناه چی کشیده یا اون زن چشم انتظار باردار چه حالی داشته ‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
در اینکه برای امنیت و سلامت جامعه نباید سگ هارو تو خیابون اورد و اینکه کشتن سگها هم کار خیلی کثیفیه هیچ شکی نیست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
هرچی باید قانون داشته باشه واسه کسانی ک سگ دارن
Iran (Islamic Republic of)
Am
۱۰:۵۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من هیچ سگی نباید کشته بشه و باید اونا رو تویه یک منطقه محافظت شده نگهدارند
من خودم ۱۲ سالمه یه بار تو روستا بودم یک سگ هار که زنجیر پاره کرده بود افتاد دنبالم من درحال فرار رفتم تویه یه کوچه از شانس من دو تا سگ دیگه هم اونجا بودن اگه من فرار نمیکردم تو حیاط اون خونه الان شده بودم طعمه اون ۳ تا سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خبر دیروز است که پسر بچه‌ای ۶ ساله در لاهیجان و جوانی ۱۸ ساله در بندرانزلی به علت گاز گرفتگی سگ و مراجعه نکردن به مراکز درمانی برای تزریق واکسن هاری جان خود را از دست دادند
یعنی اون بچه ۶ ساله چه گناهی داشته که فقط با چنگ زدن سگ خیابانی به صورتش باید در کودکی جان خودش رو از دست بده
Iran (Islamic Republic of)
عباس شیخلو
۱۰:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خواهشاً این حیوانات رو در جایی معین نگهداری کنید اگه همچین اتفاقی برای تک تک اونایی که موافق نگهداری سگ تو مناطق مسکونی و معابر عمومی هستن وخانوادشون رو همچین اتفاقی تهدید کنه راضی میشین؟ قطعا راضی نمی‌شوند ، جای سگ تو خونه باغ هستش نه تو ماشین آپارتمان یا تو شهر و پارک ویروس هاری تو باطن سگ هستش همش الکی هست که واکس میزنه هیچی نمیشه و حیوانی هستش که نجاستش رو هرجا میرسه علامت گذاری می‌کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سگ مشکلی نداره صاحب سگ مشکل داره که باید سگش رو تربیت کنه بعد بیاره خیابون مگه سگه عقل داره که بخوایم بهش گیر بدیم نگه دارنده سگ تقصیر کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد باقری
۱۰:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
باسلام خدمت همه بزرگواران
درباره داشتن سگ که انواع مختلفی داردبهتره که مثل قانون حمل اسلحه برخوردبشه وهیچ کس حق نداشته باشه سگ همراه خودش به خیابون بیاره وهرکس سگ داره اون راداخل منزلش نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
آخه این چه کاریه سگ گردانی سگتو بزار تو خونت پاچه دزد را بگیره نه زن بدبخت مردم که باد ار است
Sweden
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
بهترین راه، وضع قانون و مجازات سنگین برای صاحب حیوانیه که مشکل ایجاد می کنه تا مردم بیشتر مراقب باشند و احیانا حیوانات خطرناک را برای گردش به اماکن عمومی نیارن. به نظرم به گناه بعضی افراد بی مسوولیت نباید همه را مجازات کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
باید با تفنگ دوربین دار همه سگها رو کشت بالاخص سگهای توی شهرها که با صاحبانشون می گردند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
واقعا برا کسانی که اینقدر هوش اجتماعی پایین دارند و فک میکنن اگه یکی جرم کرد همه باید مجازات بشن متاسفم
خوب شد مثلا مسلمون هستید آیه 79یوسف رو بخونید که کسی یکی رو به جای دیگری مجازات نمیکنن...
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۰۹:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام.ازنظر من سگها حیوانات خوبی هستند و باید بعضی از سگها که وحشی هستنددر جایی نگهداری بشوند که به انسان آسیب نرسانند.صاحب سگ که یک انسان هست باید بدونه حیوانش رفتار خطرناکی داره نباید از قلاده آزادش کنه تا به کسی آسیب برسونه هرچیه ما انسانیم اونا حیوانات زبان بسته!
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
قبول دارم درود به شرفت.این سگ اگه خونگی بوده چرا صاخب نداشته.من از کسی شنیدم بچه های این خانم باردار سگ و با سنگ میزدن.اونم پاشده در حدی که ازش دور بشن حمله کرده.خب زمین خورده که خورده میخواست اذیت نکنه.این سگی که میگین اگه حمله میکرد که ینفر سالم نمیرسید بنظر شما این طبیعی تر نیست که در مقابل ازارا اونها سگ تحریک شده.و خواسته دورشون کنه .تا اینکه یه سگ خانگی باشه چند نفر داشتن رد میشزن و به اونها حمله کرده کسیم گاز نگرفته!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۰۹:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام
دوستان سگ یکی از بهترین آفریده های خداست سگ بد نیست متاسفانه امروز در شهر های ایران نقش سگ عوض شده و سگ نیز مثل خانه و ماشین و لباس و .... تبدیل به وسیله تفاخر و تظاهر به متمدن بودن شده که بسیار اشتباه و بیشتر تمسخرآمیز است تا نشانه کلاس
استفاده از حیواناتی چون سگ برای بازی و سرگرمی و یا جلب توجه مصداق واضح حیوان آزاری است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
باسلام: من شنیدم اینهاییکه سگ بدست میان توجامعه قبلا چوپان بودند گوسفندانشون را فروختند فقط سگ شون را نگهداشتن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
این حرف شما باعث بی احترامی به چوپان ها میشه . در ضمن بسیاری از پیامبران چوپانی نیز میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۹:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
حمایت از حقوق حیوانات زیباست ولی پس از اون که حمایت از حقوق اشرف مخلوقات صورت بگیره .نه کشتن سگ با اسید.نه سگ چرانی در خیابان.خبری از صاحب سگ نیست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
هرچیزی باید قانون داشته باشه وقتی قانونی نباشه همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
نریمان
۰۹:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
من نمی‌فهمم یعنی چی همش میگید فرهنگ غربی فرهنگ غربی؟؟؟ چه ربطی داره به غرب؟ یعنی چون اونا سگ رو دوست دارن زشته ما هم دوستشون داشته باشیم؟ اگه همه ی آدما وفای سگ رو داشتن دنیا جای بهتری بود. حادثه در هر عرصه رخ میده و اجتناب ناپذیره. اینکه یه سگ به یه آدم که خیلی اتفاق عجیبی هم هست صدمه زده دلیل نمیشه ما بگیریم بکشیمشون که؟ ما اشرف مخلوقاتیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۸:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
ما تو حیاط خونه چند تا مرغ داشتیم که از تخم مرغشون تو این اوضاع گرونی استفاده بکنیم همسایمون آزمون شکایت کرد و مجبور شدیم مرغها رو بفروشیم ولی عجیبه که سگ با اون نجسی و بی خاصیتی چجور مورد اعتراض کسی قرار نمیگیره و شده نماد باکلاسی و پولداری خود سگ هم شاخ در میاره که آدما اینقدر تحویلش میگیرن
حالا اگه تو اسلام نگفته بود سگ نجسه کسی سراغش نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من کسی کاری نداشته باشه بذارین شهرداری ها کار خودشونو بکنن سگهایی که ولگردن باید کشته بشن من خودم اهل روستا هستم یه ماه پیش یه خانم و یه بچه از کنار خونه ما رد میشدن ۶تا سگ ولگرد بهشون حمله کردن بخدا هم زن هم بچه یه ساعت اصن نتونستن کلمه ای حرف بزنن اینقده ترسیده بودن منم فرداش یکی از همون سگهارو با اسلحه کشتم دگ ناپدید شدن از محله ما حالا اون سگ دوستها هی بگن من حیوان آزارم من انسانهارو دوست دارم (اول)
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۷:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام و عرض ادب .
به نظر من وزارت بهداشت با همکاری پلیس باید محل مناسبی جهت سگ گردانی احداث کنند تا حتی خود این مجموعه هاهم به صورت رایگان استفاده کنند و تمام مالکان سگ و دیگر حیوانات مورد بررسی و تحت نظر وزارت بهداشت و نیروی انتظامی قرار بگیرن . و در ضمن در محل کار بنده 4 تا سگ ژرمن هست که تا حیوان آزار نبینه به هیچ عنوان آزار نمی ده . تحقیق کنند علت حمله سگ چه بوده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برای خودمون هرآدمی بالاخره ازچیزی میترسه شاید اون بدبخت هم ازسگ وحشت داشته باید صاحب سگ شعورش برسه قلاده ببنده
پسرمن اگه سگ سمتش بیادحتی کاری هم باهاش نداشته باشه سکته میکنه چون بچه بوده سگ دنبالش کرده سگ شعور که نداره که باید صاحبش شعورداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی احمدی
۰۵:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سگ یک حیوان است.
حیوان متعلق به طبیعت است.
پس مدافعان حیوان سگ به طبیعت تعلق دارد نه خانه و سطح شهر.
لطفا محض دلسوزی سگ دا به طبیعت ببرید تا دلش باز شود نه در شهرپرازدحام و تنش آور و شلوغ که به آن تعلق ندارد.
سگ نباید در خانه باشد مگر برای نگهبانی آن هم با چفت و بست و در ملک شخصی و ... نه در محیط عمومی و سطح شهر.
Iran (Islamic Republic of)
س.ا
۰۵:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
ای پسرو دختری که سگ گردانی و سگ بغل کردن رو مایع کلاس و شخصیتت میدونی ...اینو بدون شخصیت خریدنی نیست .شخصیت باید توی ذات ادم باشه ..بد نیست به جای بغل کردن سگ و گردوندنش ....راه رفتن کنار پدر و مادرت رو افتخار بدونی .نه عییت بشه کنار خانواده خودت راه بری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سگ های بدون قلاده هیچ خطری ندارن چون چیزی برای دفاع ازش وجود نداره ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
اگه طرف بچه من بیان اول گلوی سگ و میجوم بعد حلق صاحب سگ و با دندون پاره میکنم البته یه انگشت تو چش یه سگ قدر جونی کردم سرش و میزد تو دیوار ولی یاد گرفت دیگه سمت آدم نیاد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
نیروی انتظامی باید برخورد قاطع با افرادی که سگ گردانی می‌کنند داشته باشد، مردم نیاز به امنیت و آسایش دارند...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
سلام
مسئولین محترم قوه قضاییه و نیروی انتظامی لطفاً فکر و اقدام جدی و موثر در خصوص جلوگیری از سگ گردانی در معابر و پارکها بفرمایند. بچه های بی گناه جرات حضور و بازی در پارکها را ندارند و از این حق مسلم شان بازمانده اند. باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
طبق شریعت اسلام سگ نحس هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
در قرآن فقط گفته گوشت سگ خوردن حرام است و حرفی از نجاست سگ نزده بلکه این که شما میگید در روایات گفته شده.....
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۰۰:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
من اصلا با کشتن سگ ها موافق نیستم ولی باید جلوی این اتفاقات هم گرفته بشه باید برای خرید سگ گواهینامه بدن و یک ها باید قلاده داشته باشن و اینو بدونیم که اونا هم مخلوقات خدا هستن و میدونید ما چقدر بیشتر به اونا بدی کردیم؟حالا بعضیا آدم های.... میان میگن باید سگارو کشت!اونها مخلوقات خدا هستن و باید با اونا درست رفتار بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین صادق
۰۰:۰۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
باید سگها شناسنامه داربشن
Iran (Islamic Republic of)
ل
۲۳:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بدبخت خیلی سخت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعا چرا باید مردم یه کشوری که دینش اسلامه , سگ نگه دارن من نمیگم کشتن سگ خوبه اما واقعا بعضیا مسخرشو در اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ص.الف
۲۳:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعا تکلیف سگ و جاندار بودنش و اینا معلومه .آنچه معلوم نیست این سگ باز های پر ادعا هیتن که جون آدم و یگ رو یکی می بینن .
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر عباسی
۲۳:۳۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام متاسفانه یه سری از آدما روبه زوال انسانی هستن و فکر میکنن سگ یا حیوان خانگی داشته باشن خیلی با کلاسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سالی بیست و پنج هزار نفر در تصادف رانندگی بخصوص با اتوموبیلهای ساخت ایران پراید جونشونو از دست میدن و خیلیهام صدمه و ناقص میشن زودتر رانندگی رو ممنوع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
وقتی قانون کاری نمیکنه. به نظرم در مقابل کسانیکه در آپارتمان سگ نگه میدارند و یا در سطح شهر سگ گردانی میکنن و از حقوق حیوانات دم میزنند و حق شهروندهارو پایمال کرده و باعث رعب و وحشت میشن، ما هم باید در همسایگی اونها در آپارتمان گاو و گوسفند نگه داری کرده و در سطح شهر گاو گردی راه بیندازیم .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۹:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
شاید هر سه چهار سال یه بار یه سگی به آدما حمله کنه ولی روزانه هزاران سرقت و زورگیری میشه مثال خودمو میزنم تا بهتر متوجه بشین در عرض ۶ ماه یکبار به خونمون دستبرد زدند و یکبار روز جمعه اول شهریور مورد زورگیری قرار گرفتم وتا حالا هیچ سگ و گربه ای به من کمترین آسیبی نرسونده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام.واقعا بعضیهاازسربیکاری میان تجمع میکنن که سگهارونکشید ماهم نمیگیم که موافق این کارهستیم ولی بیایدببینید ماکه توشهرهای اطراف تهران داریم زندگی میکنیم چه مشکلاتی به خاطراین سگهای ولگردداریم توکوچه هاوتوپارکهامون پرازسگهای ولگرد .جرات نداریم بچه هامون رو ازخونه بیرون بفرستیم یاحتی خودمون بیرون بریم.ازاینها گذشته بیایدخودمون یه کم فکرکنیم واقعا بااین همه سگ ولگردمیشه چیکارکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من نمیگم سگ ها رو باید بکشن اما باید سگ های ولگرد کنترل بشن سگ های خونگی رو با قلاده بیرون بیارن امروز خوندم یه بچه ی سه ساله توسط چند تا سگ تیکه پاره شده.زیاد دیدم مردم سگ هاشونو بدون اینکه ببندن میارن بیرون.منی که از سگ میترسم حق ندارم با آرامش داخل پارک ها قدم بزنم؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین فرخ نژاد
۱۸:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اقایان خانمها کی می خواهیم ما ادم بشیم اخه از کی سگ گردانی نماد پیشرفت و ازادی شده بخدا ما تو روستا سگ نداریم با وجود گله و گوسفند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ یه حیوان زبان بسته هستش . خداوند فرمود سگ نجس هستش . چون میدونست انسان یه موجود متجاوز کاری هستش . چون ممکنه سگو بخوره . ولی نگفته سگ ابلیس هستش باید زجرکش بشه .گناه داره . به نظر من فرهنگ سازی باید بشه . کسی که سگ گیرنده و خطرناک داره تو محیط عمومی نیاره . چون خطرناکه .در کشور خارج هر کسی پاکت داره مدفوع سگ خودشو جمع میکنه . ولی من دیدم خانم سگش داره زیر درخت پارک کثیف میکنه هیچ عکس العملی نشون نمیده . حتی دستمال کاغذی از دستش میوفته برش نمیداره بندازه سطل آشغال . این نشون میده فرهنگ سازی نشده .
Germany
شایان
۱۷:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
دوستای عزیزی ک ازکشتن وحشیانه ی سگ هالذت میبریدومیگیددرسته،سگ روخدایی افریدکه منوتوروافرید،انتخاب اینکه کی بایدبمیره کی زنده بمونه دست منوشمانیس
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۱:۱۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بله درست میگی .تمساح.شیر وپلنگ هم خدا آفریده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
چرا در مورد سوسکها این حرف و نمیزنی از دید من همه موجودات حق حیات دارند و مخلوق خدا هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باید تمام سگ ها جمع آوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
هم سگها را باید کشت
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۷:۰۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
نگهداری سگ در منزل اصلا درست نیست
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چرا هزاران کار درست سگا رو که جون آدمارو نجات میدن نمیبینید حتما ی چیزی بوده که حمله کرده بی دلیل هیچ سگی حمله نمیکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
یه زن باردار چکاری میتونسته بکنه که باعث بشه یه سگ وحشی به خودش و بچه ی داخل شکمش آسیب بزنه.مثل اینکه اون سگ از اون مادره بیچاره که داره پاره ی تنشو از دست میده برای شما مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
آره به سگه اخم کرده.
Iran (Islamic Republic of)
1233
۱۴:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اونایی که میگن سگ هارو باید کشت خودشونو بزار با همین آمپول ها بکشیم دردشو بکشن بعد بگن سگ هارو باید کشت راست میگین بزار با همین آمپول ها که سگ هارو میکشن به خودشون بزنیم ببینن چقدر درد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باسلام باید سگ گردانی ممنوع بشه وهرکسی سگ بدست بیاد توخیابون ازطرف مردم مورد حجوم دعواقرار بگیره تاپلیس برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
این مسخره بازی ها رو باید جمعشون کنن مگه اینجا اروپاست هر کی هر کاری بخواد بکنه اینجا یه کشور اسلامی وسگ تو دین ما نجس هستش از این واضح تر
Iran (Islamic Republic of)
آوا
۱۴:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
همونجوری که بین آدما خوب و بد هست بین سگ ها هم همینجوریه،با این تفاوت که سگ ها خیلی هاشون خوبن تعواد کمی ازشون پرخاشگرن که اونم مقصر صاحبشه،ولی آدم ها انگشت شمار خوبن
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ اگه کاریش نداشته باشیکاری باهات کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۱:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
حتما زن حامله سگ رومسخره کرده اونم گاز گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
تما سگ های داخل شهر باید به روستاها فرستاده شوند آخه مگه شهر هم جای سگ نگهداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
امنیت روانی جامعه بزرگترین موهبت آن است که این مقوله ی سگ گردانی - آنهم در اماکن عمومی - امنیت روانی جامعه را بر هم میزند. با حیوان آزای مخالفم ولی با سلب آرامش مردم بویژه در اماکن عمومی مخالفم .نیروی محترم انتظامی و دستگاه محترم قضایی و رسانه لطفا ورود ویژه نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگها هم بی مرام شدن وگرنه سگ به اذن خدا به زن حامله حمله نمیکنه
Germany
تیام
۱۳:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
به نظر من نباید سگ هارا کشت باید حمایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
داستان ما داستان همونی ایرانیه که تو امریکا جون یک بچه رو با کشتن یک سگ نجات داد شاید شنیده باشید
در اول گفتن یک مرد جان یک انسان را نجات داد
بعد که بعد که فهمیدن ایرانیه ومسلمون گفتن یک مسلمون افراطی یک سگ را کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چرا دردین اسلام سگ نجس استاست برای همین خطراتی که دارد حیوانات که عقل وشعور ندارند ورفتارشان غیرقابل پیش بینی است
-
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ولنگاری امنیت مردم را تهدید می کند! علمای اسلام به داد مردم برسید !
-
مونا
۱۲:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
درکل سک حیوان وفاداری است.ونجیب.است .وازشامه ی خوب برخوردار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اسب حیوان نجیب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
حمله سگ به خانم باردار در اصفهان
حمله سگ به دخترکی در لواسان
حمله سگانه زن بی‌حجاب به بانوی ناهی از منکر خانواده‌دار و دارای فرزند در گیلان
.
.
.
فقط به چیز فکر می‌کنم: «طغیان بی‌خانوادگی علیه خانواده‌داری در ایران»
واقعا خطرناکه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ اگه ازش نترسین و یه سنگ بردارین فرار میکنه متاسفانه بعضی خانوما از سگ میترسن و فرار میکنن سگم غریزی میزاره دنبالشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ در هر صورت حمله ميکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ اینقدر زرنگه احساس کنه ترسیدی حمله میکنه
Germany
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
هم سگو باید کشت و هم صاحب سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خب توعم بکشیم خیال هممون راحت شه ؟ شما در حدی نیستین واس جون حیوون یا انسان تصمیم بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
Asal
۱۶:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعا براتون متعاسفم که همچین فکری میکنید سگ یک حیوان وفاداریه یعنی چی که هم سگ رو باید کشت و هم صاحبش واقعا براتون متعاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من شهردار بودم یه سگ ولگردو وحشیرو نمیزاشتم زنده بمونه همشونه میکشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خدا شکر شهردار نیستی
-
من
۱۲:۴۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بهتره که شهردار نشدی.میازار که موری که دانه کش است .که جان داردوجان شرینش خوش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
کشتن درست نيست بايد کاري کرد که تعدادشون کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
دمت گررررم
ایشاالله شهردار بشی داغ تو دل این سگ بازا بزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خدا رو شکر هیچ کاره ای نشدی جز یک روان پریش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه انسانیت اینقدر فراموش شده که حمایت از سگ شده همنوع دوستی
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۹:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ترا خدا به داد این مردم از دست این سگهای ولگرد و حتی با قلاده برسید. مردم صبح زود نمی توانند از خانه های خود بیرون بروند . اینها زباله های زنده هستند و شهرداری وظیفه دارد با اینها مثل یک زباله رفتار کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
تو محله ما هم ی گله بزرگ سگ هست که اسایش رو از زن و بچه ها گرفتن بخصوص زمان مدرسه که صبح زود بچه ها راهی مدرسه میشن بارها شاهد حمله سگ ها به بچه ها بودیم،حتی اقدام هم کردیم که فکری به حال سگ ها کنن ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم و هر روز به تعداد اون ها هم اضافه میشه،مسئولین هیچ اقدامی نمیکنن تا وقتی که حادثه نا خوشایندی رخ بده
-
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
گناه داره اين حيوانات بايد يه روش علمي براي مهارشون پيدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۱۴:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
واقعا دردناکه آدم باید خودش رو جای اون بچه طفل معصومی بزاره که مورد حمله سگها در هرمزگان قرار گرفته طفلی با چه وحشت و ترسی فوت شد خدا میدونه پدر و مادرش چی میکشن فقط کافیه یک لحظه تصورش کنید درک کنید خیلی سخته جگر گوشه مورد حمله سگها قرار بگیره.
اما سلبریتی ها هم بیراه نگفته ان حرفشون اینه میخواهید سگها رو بکشید با اسید به قلبشان تزریق نکنید تا زجر کش نشن این کار غیر انسانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ما موندیم..... کی مسول هست،... چند روز پیش یکی از اهالی کوچه یه سگی بزرگ وحشتناک جلو درش بسته بود واقعا چرا برخورد نمی شه با این سگ بازی ها، ما نمی گویم حیوان بدبخت وحشیانه بکشید اما این بساط جمع کنید، کم قمه به دست هست حالا سگ گردون هم زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اصولا سگ گردانی و نگهداشتن سگ در منزل کارکثیفی است که عده ای برای خود نمایی آنرا انجام می دهند
اونایی هم که نمیدونن باید از الان بدونن که سگ کلا نجس است
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۸:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
به نظر بنده باید قانونی باشه که هرسگی که بیرون میارن باید دهنه فلزی داشته باشه و کنترل شده
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۰۴:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من با سگ گردانی در خیابان بنا به چند دلیل مخالف هستم.با سگ کشی صددرصد مخالفم.درمورد حمله سگ در اصفهان..سگ به کسی حمله نکرد .یه خانم با یه دختر بچه وقتی میبینن یه سگ در مسیر پستشون داره مید دویدن واز ترس افتادن.وزخمی شدن.اونجوری که همکارام میگفتن.از هول وفرار این خانمها سگ بیچاره هم ترسید ومسیرش رو عوض کرد.اکه سگ هار بود بار زخمیشون میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
مثل اینکه اصلا سگ را نمی شناسی اگر هم جلو سگ فرار کنی سگ حتما دنبالت می کند. هیچ سگی مسیرش را عوض نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
همیشه گفتن کبوتر با کبوتر....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
همه سگها وحشی نیستند تقصیر سگ زبون بسته چیه همتون حمله کردید ب حیونی ک نمیفهمم اون صاحبش باید قلاده دهن بند ببنده‌ اون ک میدونه سگش آدم گیر حیون‌ زبون بسته چ گناهی کرده حدعقل وفادار ارزش بیشتر از آدما مقصر اصلی صاحب سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خلایق هرچه لایق !
Iran (Islamic Republic of)
تقی لو
۰۱:۲۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
نمی دونم چرا بااین فرهنگ زشت غربی نگهداشتن سگ نجس وخطرناک برخور د قاطع نمیشه!
آقاجان حیوان آزاری بده حرفی توش نیست .سگ حیوان خوب وباوفایی هست قبول ،ولی ولی جایگاهش کجاست؟ تواتاق خواب؟ توی پارک وخیابانهای شهر؟سگ برای نگهبانی گله وامسالهم تعریف شده . نه درمجتمعهای آپارتمانی وغیره . لطفا مسئولین تدجه کنند.
نمایندگان محترم مجلس لطفا یه حرکت‌ قوه محترم قضائیه خواهشاً
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۱۴:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
آفرین به درک و فهم و شعورت معلومه مسلمان واقعی هستی و شیر پاک خورده و با فرهنگ و باتمدنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
الان سگ بازی شده نماد رنسانس فکری روشنفکری ایرانی باید تاسف خورد به حال بی هویت های غرب پرست و سبک زندگی غربی
Iran (Islamic Republic of)
علی دایی دباغ
۰۱:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
برای این خانواده ارزوی سلامتی دارم.
اما انهایی که حمله یک سگ رو به کل سگها تامیم میدین ایا با قتل یک انسان توسط یک انسان دیگر هم به خودتون اجازه میدین کل انسانها رو وحشی قلمداد کنین.
Italy
S...
۱۶:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
جای تعجب داره واقعا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
نه در فرهنگ اسلامی ونه در فرهنگ اسلامی به هیچ عنوان سگ گردانی وزندگی با حیوانات پذیرفته نیست،متاسفانه در کشور ما برای این مورد خلا قانونی وضعف در برخورد وجود داره،وجاهلیت مدرن کشور مارو به جایی برده که از نظر بعضی ها ارزش سگ از انسان بیشتر شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ برای بیابونه نه داخل شهر وآپارتمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
منم دوست دارم تو گاراژمون گاوو گوسفند نگهدارم

مشکلیه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
ایول واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ‌های ولگرد و هار باید بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سگ پرستان چرا خفه خون گرفتن آیاهنوز معتقدهستتد اشرف مخلوقات به محل زندگی حیوانات زبان بسته واردشده باید چندتا انسان مورد حمله قراربگیرند
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۰:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چرا باید ما چننین جامعه ای باشیم که همیشه افراط یا تفریط گریبان ما رو بگیره،برخی از این فرصت استفاده کردن و دنبال تایید سگ کشی باشند یا حمله به مدافعین حقوق حیوانات،دوستان گرامی من خودم قربانی گاز گرفتکی از یک سگ نگهبان هستم ،اما هیچ دلیلی نمیبینم بگم باید سگها نابود شوند ،ما باید نگاه خودمان را به سگها تعقیر دهیم ،سگ حیوانی است بی نظیر و همراه همیشگی انسان در طول تاریخ ،آنچنان نزدیک که تنها حیوانی است که بیماری مشترک با آدم دارد و درمان سگ داروهای انسانی میطلبد،کسی که سگ نگه میدارد اگر میداند سگش نگهبان هستش و گیرنده ،باید هنگام سگ گردانی قلاده محکم ،و پوزه بند بزنن،بسیاری از افراد با دیدن سگ بی دلیل میترسند ،از طرفی کشتار سگ یک فاجعه هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
هردم حادثه ای اتفاق می افتددرباره اش حرف میزنیم وبعد فراموش میشود اونیکه باید کاری کنه درسکوت تماشاگرشده وگرنه دوسوته میتوان قانونی از داشتن سگ درمناطق مسکونی درشهر جلوگیری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چند ماه پیش اخبار گفته بود با دلار ۴۲۰۰ خوراک حیوانات خانگی(سگ و گربه) وارد کشور میشود ، حالا میشه علت ازدیاد سگ بازی رو فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
حالا میخان کاغذ رو با ارز آزاد وارد کنن که کتابا گرونتر از اون چیزی که هست بشه. جایی که غذای حیوون از کتاب مهمتره وضعیت از این بهتر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
يازهرا س
۰۰:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بي فرهنگى اينه كه دم از حقوق بشر غربي بزنيم و حسرت فرهنگ و قانون مدارى و احترام به حقوق هم نوع رو در غرب بخوريم ولي بابت قتل يك كودك 2ساله و سقط جنين يك مادر سكوت كنيم
سگ اونقدرها هم که فکر مى کنيد زبان فهم نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اون زبون بسته هیچ کاری به اون خانم نداشت بلکه از ترسش فرار کرده و زمین خورده، وحشی تر از انسان من ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
شما دوست عزیز که میگی زبون بسته کاری نکرده اگه خودتون از چیزی بترسید میایستید و فقط نگاهش میکنید یا فرار میکنید؟
Netherlands
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
جزئیاتش مشخص نیست که چگونه .شاید مقصر بودن سگ زبون بسته رو تحریک کردند .بعدم مقصر اینجا سگ زبون بسته نیست مقصر صاحب سگ هست اونم باید بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
مگرتو آنجا بودی که اظهارنظر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
فیلم بازی کردن و فیلم گرفتن برا اینکه افکار عمومی رو راجب سگ و سگ گردانی خراب کنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
تا کسی کشته نشود اتفاق خاصی از طرف مسئولان محترم را شاهد نخواهیم بود خیال راحت.
Iran (Islamic Republic of)
هیرو
۲۳:۵۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سگ حیوان مفیدیه اما تعجب برانگیزه با این شرایط اقتصادی چراباید این همه سرمایه رو بدین به سگهایی که هیچ فایده ای ندارن
اگه تنها هستین به بچه های بی سرپرست کمک کنین ومحبت کنین
یا حداقل حیوانات مفید مثل مرغ و خروس و بره و ... پرورش بدیم که هم یه اقتصاد کشور کمک کنیم هم ضررش به دیگران نمیرسه اگه این مادر ونوزادش طوری بشن عذاب وجدانش تا آخر عمر برای صاحب سگه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بیماری صدرصد کشنده هاری توسط سگ به انسان منتقل می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
صبح زود برای رفتن به سرکار باید به ایستگاه خودمو میرسوندم تا از سرویس جا نمونم ماه رمضان بود و روزه بودم تا در منزل را باز کردم سگ سیاه همسایه که افسارش تو دست خانم همسایه بود جلو من پارس کرد من ترسیدم زبانم بند آمده بود با یه وضعی خودمو به سرویس رسوندم میخواستم خانواده نفهمن یکوقت جدالی در نگیرد. همون ترس باعث سکته قلبی من شد وهنوز باسگش همچنان در کوچه و محله میچرخه همسایه حیوان دوستمون و از پارس سگش آسایش نداریم. جز خدا چه کسی انتقام مرا خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
قبلا" هم عرض کردم عزیزان چینی که همه چیز خوارند و همچنین ویتنامی هم که سگ میل میفرمایند لازمه کار برای آقازاده ها اینه که بجای آب و خاک سگها را از سطح کشور جمع کرده و صادر بنمایند
Iran (Islamic Republic of)
Hhhhvv
۲۳:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
ما توپارک های محله خانه اصفهان که میریم متاسفانه تعداد سگهای خانگی زیاد هست . وخرید وفروش میشود
روان وارامش مردم رابرهم زده و کسی برخورد نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بدبخت ها باباشونو میزارن خونه سالمندان سگ میارن تو خونه !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
این بی سواد ها 4 تا فبلم اروپایی آمریکایی دیدن فکر میکنن با تغییر ظاهر و نگهداری حیوانات خانگی خیلی خارجی میشن خوب به این نکته هم دقت کنید که چقدر به قانونشون احترام میذارن ؛ اما اینجا یه جماعت لجبازی داریم که باید با هر چیزی مخالف کنن مثلا با حجاب مخالفن یکی میاد شایعه میکنه بستنی خوردن ممنوع اینا میزیزن بیرون و ... چقدر جاهلانه فریب این بازیها را میخورند و چقدر ادعای روشن فکری دارن
France
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اراده ایی مبنی بر جلوگیری از سگ گردانی در مسئولان وجود ندارد چون اگر داشت کاری نداره مقابله با این پدیده
پلیس مقتدر هست و واهمه ایی نداره ولی اراده ایی نیست قبول کنیم که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نگهداری سگ تو خونه باعث میشه فرشتگان توی اون خونه نیان..
۱۲