سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی درباره برگزاری دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: هواداران هر ۲ تیم را به ورزشگاهی دعوت می‌کنم که در آن دوستی و رفاقت وجود دارد. با وجود اینکه پیش از بازی سال گذشته پرسپولیس و تراکتور هم در تبریز برخی‌ها در فضای مجازی بازیکنان ما را تهدید می‌کردند، اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد امیدواریم این بازی هم در آرامش برگزار شود. آن زمان مطرح شدن اخبار کذب سبب شد هواداران ما به ورزشگاه نیایند در حالیکه فضای لازم برای استقرار تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام وجود داشت و اگر هماهنگی‌های لازم صورت می‌گرفت و آن‌ها در فضای مجازی تهدید نمی‌شدند، به راحتی وارد ورزشگاه می‌شدند. امیدوارم امسال این مشکلات را نبینیم.

خلیلی: برای ثبت قرارداد احمدوند ریسک نکردیم/ کریمی نمی‌تواند تمام هم بازی هایش را فالو کند/ بروید ببینید من پرونده داشتم یا افرادی که دنبال پست هستند

فوتبال جای مطرح کردن اختلاف‌ها نیست

او ادامه داد: بار‌ها گفتیم ما هم وطن و هم زبان هستیم. فوتبال هم یک سرگرمی برای خوشحالی و لذت بردن مردم است و جایی نیست که در آن درباره اختلافاتی که افرادی با هدف دنبال ایجاد آن هستند، بحث کنیم. امیدوارم بازی خوبی هم بشود و تیمی که لیاقت دارد از این بازی تماشاگرپسند امتیاز کامل را بگیرد.

در ماجرای احمدوند بادرنظر گرفتن منافع باشگاه ریسک نکردیم

خلیلی درباره حواشی فسخ قرارداد احمدرضا احمدوند با باشگاه پرسپولیس و اظهارات رئیس ستاد مبارزه با دوپینگ درباره تست نگرفتن این ستاد از او گفت: زمان حضورمان در ترکیه برخی بازیکنان زیر ۲۳ سال از سوی باشگاه جذب شدند. وقتی بازیکنان به ایفمارک می‌روند، از آن‌ها تست خون گرفته می‌شود و ماده‌ای که احمدوند مصرف کرده جزء دارو‌های ممنوعه بود. حقیقت، پزشک پرسپولیس پس از دریافت جواب تست‌ها از ایفمارک این مورد را به من و کالدرون گزارش داد و من هم به باشگاه گزارش کردم. باشگاه پرسپولیس هم برای دفاع از منافع خودش تصمیم گرفت ریسک نکند.


بیشتر بخوانید: زمان دیدار خبرنگاران با سرمربی پرسپولیس مشخص شد


بی شک به ما می‌گفتند چرا قرارداد بازیکنی که تست اول دوپینگش مثبت بوده ثبت کردید

او افزود: قرار بود یک روز پس از در اختیار گرفتن جواب تست ها، احمدوند برای تست گیری مجدد به ایفمارک برود، اما او چند روز بعد این کار را انجام داد و از هماهنگی‌های دکتر حقیقت سرپیچی کرد. به باشگاه بزرگ پرسپولیس حق بدهید تا از منافع خود و هوادارانش دفاع کند. اگر قرارداد احمدوند ثبت می‌شد از ما برای اینکه دقت عمل زیادی نداشتیم، توضیح می‌خواستند. بی شک به ما می‌گفتند وقتی تست اول مثبت بوده چرا ریزبین نبودید. مودیبو مایگا پس از حضور در ایران مورد آزمایش‌های کامل قرار گرفت و حتی برخی افراد می‌گفتند مشروط با او قرارداد ببندید، اما باشگاه زیربار نرفت. درباره احمدوند هم مانند مایگا عمل شد.

در فضای مجازی همه چیز به من ربط داده می‌شود

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اتهام‌هایی که علیه او از سوی احمدوند مطرح شده است، گفت: این مسائل چیز جدیدی نیست چراکه مدت‌ها است در فضای مجازی، آدم‌های مجازی به من و شخصیت من حمله می‌کنند. این مسائل تکراری است. دیالوگ‌ها هم مشخص می‌کند حامی این افراد کیست. این همه تیم در لیگ برتر داریم و برای هر کدام از این تیم‌ها هم مشکلی پیش می‌آید همه چیز در فضای مجازی به سرپرست پرسپولیس و من ربط داده می‌شود.

خلیلی: برای ثبت قرارداد احمدوند ریسک نکردیم/ کریمی نمی‌تواند تمام هم بازی هایش را فالو کند/ بروید ببینید من پرونده داشتم یا افرادی که دنبال پست هستند

مانده ام افراد مجازی خسته نمی‌شوند که رد شدن پرنده از آسمان را هم به من ربط می‌دهند؟

او افزود: هوا و زمین بد باشد یا بلیت فروشی مشکل داشته باشد می‌گویند محسن خلیلی باید جواب بدهد. به هر حال وظایف پست من مشخص است. مدیرکل و معاون باشگاه نیستم. مسئولیت من در زمین و محیطی است که بازیکنان در آن حضور دارند و اگر مشکلی پیش بیاید، پاسخگو هستم و باید آن را برطرف کنم. مسائل کلان باشگاه به من ارتباطی ندارد. مانده ام این افراد خسته نشده اند. دیگر بس است. حتی اگر پرنده از آسمان رد شود می‌گویند خلیلی مقصر است.

مسخره است بگوییم علی کریمی صفحه اینستاگرام مرا فالو کرده یا نکرده است

خلیلی درباره فالو نشدن صفحه اینستاگرامش از سوی کریم باقری و آنفالو شدن این صفحه از سوی علی کریمی گفت: در رختکن به بچه‌ها گفتم باقری مرا فالو نکرده است (باخنده) به او گفتم با من مشکل داری که خودش هم خندید و گفت این مسائل بازی است. علی کریمی هم برای همه ما عزیز است. ما هرچه فالوئر داشته باشیم از روی علاقه نیست. به صورت مثال اگر کریمی هم با ۷۰۰ بازیکن هم تیمی بوده نمی‌تواند همه را فالو کند. از ابتدا هم او مرا فالو نکرده بود و من هم این سعادت را نداشتم. خودش می‌تواند صحبت کند. مدت‌ها پیش فالوئرهایم را یکی دوبار چک کردم و خبری از علی کریمی نبود. مسخره است بگوییم افرادی مرا فالو کرده یا نکرده اند.

حاشیه سازان از خارج کشور به هواداران پرسپولیس خط می‌دهند

خلیلی تصریح کرد: این ادبیات برای من خیلی آشنا بود. افرادی که از خارج کشور به هواداران خط داده و ادای پرسپولیسی بودن را درمی آورند، اما پرسپولیسی نیستند چنین کاری انجام می‌دهند. آن‌ها فقط حاشیه سازی می‌کنند تا تنها افرادی که خودشان دوست دارند در پرسپولیس باشند.


بیشتر بخوانید: نشست مدیران باشگاه تراکتور قبل از بازی مقابل پرسپولیس


آن زمان که برخی‌ها مشغول شیرخوردن بودند با پرسپولیس قهرمان لیگ شدم

او افزود: این خودخواهی کار قشنگی نیست. مم هم در پرسپولیس یک روز یا بیشتر زحمت کشیده ام. در این تیم آقای گل، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدم. آن موقع که خیلی‌ها مشغول شیر خوردن بوده و نمی‌دانستند فوتبال چیست در این فوتبال بازی کرده و بازیکن تیم ملی بودم. بدون عقبه به پرسپولیس نیامده ام، اما مطمئن باشید اگر فردی به جز محسن خلیلی در این پست باشد، او را هم می‌زنند و همان حاشیه‌ها البته نه به اندازه من برایش ایجاد می‌شود تا فرد موردنظر سرپرست پرسپولیس شود.

خلیلی: برای ثبت قرارداد احمدوند ریسک نکردیم/ کریمی نمی‌تواند تمام هم بازی هایش را فالو کند/ بروید ببینید من پرونده داشتم یا افرادی که دنبال پست هستند

آدم کوچولو‌ها به افراد شناخته شده تهمت ناروای دلالی می‌زنند

خلیلی درباره متهم شدنش به دلالی در فضای مجازی گفت: خیلی جالب است. متاسفانه فضای مجازی فوتبال ما را به جایی کشانده است که آدم کوچولو‌ها خیلی راحت به افراد شناخته شده تهمت ناروا بزنند. مشخص است چه افرادی دلالی کرده و باز هم می‌کنند. چه سابقه‌ای دارند. چه بوده اند، کجا بوده اند و چه پرونده‌هایی دارند. کافی است در اینترنت سرچ کنید تا متوجه شوید من پرونده دارم یا افراد دیگری که دنبال پست هستند.

با حمله به من به پرسپولیس حمله می‌کنند

خلیلی درباره اینکه آیا عامل اقدام‌های اخیری که علیه او صورت گرفته همان افرادی هستند که پیش از این صفحه اینستاگرام پرسپولیس را به شکل قانونی در اختیار داشتند و باشگاه صفحه را از آن‌ها پس گرفت، توضیح داد: یکی از کار‌های خوب باشگاه پس گرفتن همین صفحه بود که از خارج کشور اداره می‌شد. این صفحه اکنون در اختیار مسئولان رسانه‌ای باشگاه است و آن‌ها اطلاع رسانی می‌کنند. افرادی علیه من فعالیت می‌کنند که از سوی برخی افراد حمایت می‌شوند و به صورت مستقیم به تیم پرسپولیس حمله می‌کنند چراکه من سرپرست این تیم هستم. اگر یک روز از پرسپولیس رفتم به شخص من حمله کنند.

در فضای مجازی تیم راه انداخته اند و از خدا می‌خواهم به راه راست هدایتشان کند

او افزود: سید جلال حسینی و تمام بچه‌ها این نفرات را می‌شناسند. در فضای مجازی ۱۰۰ تا ۲۰۰ صفحه غیراصلی وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها ۲۰ عکس وجود دارد و از سوی افراد زیادی اداره می‌شوند. آن‌ها تیم شده اند و فقط از خدا می‌خواهم به راه راست هدایتشان کند.

باشگاه برای امضاء قرارداد با حامی مالی قوی‌تر تلاش می‌کند

خلیلی درباره دلخوری بازیکنان از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: مشکلات ما در سال‌های اخیر شامل همه رشته‌ها به ویژه فوتبال بوده است من تنها رابط باشگاه و تیم هستم و تنها می‌توانم مشکلات تیم را به باشگاه انتقال بدهم. قرارداد مان با حامی مالی قبلی تمام شده است. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه قول داده اند هرچه سریع‌تر با حامی قوی تری قرارداد ببندند تا مشکلات مرتفع شود.

درباره کیفیت توپ‌های لیگ با فتاحی صحبت کردم

سرپرست تیم پرسپولیس درباره کیفیت پایین توپ‌های مورد استفاده در لیگ برتر اظهار داشت: طبق تماسی که با فتاحی داشتم، اعتراض خود را به صورت تلفنی مطرح کردم. قرار است باشگاه هم اعتراضش را مکتوب به سازمان لیگ انتقال بدهد. ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان تیم مان از کیفیت توپ‌ها ناراضی هستند. خودم به توپ ضربه نزدم، اما با بازیکنان که صحبت می‌کنم می‌گویند مانند توپ‌های قبلی نیست.

خلیلی: برای ثبت قرارداد احمدوند ریسک نکردیم/ کریمی نمی‌تواند تمام هم بازی هایش را فالو کند/ بروید ببینید من پرونده داشتم یا افرادی که دنبال پست هستند

باید پای مهاجمان مان بیشتر به گلزنی باز شود

خلیلی درباره کیفیت جونیور براندائو و اینکه آیا امسال اقای گل لیگ از تیم پرسپولیس خواهد بود یا خیر، گفت: بی شک جونیور از لحاظ فنی مورد تائید کادرفنی بوده است. پرسپولیس بازیکنان باکیفیت زیادی در خط حمله دارد و با توجه به سیستم هجومی‌ای که امسال بازی می‌کنیم خیلی امیدواریم پای مهاجمان مان بیشتر به گلزنی باز شود. علیپور سابقه آقای گلی لیگ را دارد و انشالله بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند تا با حمایت هواداران که در سرما و گرما تیم را تا آخرین لحظه تشویق می‌کنند به نتیجه برسیم. انشالله در بازی‌های آتی هم بیشتر پای بازیکنان مان به گلزنی باز می‌شود.

حق پرسپولیس بیش از چیزی بود که در مراسم برترین‌ها دریافت کردیم

او درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌توانست در مراسم برترین‌ها جوایز بیشتری بگیرد، توضیح داد: به نظر من پرسپولیس می‌توانست تمام جوایز را ببرد. حق تیمی که ثبات داشته باشد. سه سال متوالی قهرمان لیگ بشود، دبل کند و قهرمان سوپرجام بشود بیش از این‌ها است. شجاع می‌توانست روی سن برود و جایزه بهترین مدافع را بگیرد، اما سید جلال این جایزه را دریافت کرد و همه مان خوشحال هستیم که این جایزه بهترین دفاع به پرسپولیس رسید. البته احمد نوراللهی سال فوق العاده‌ای داشت و باید بهترین‌هافبک می‌شد. حق نادری هم این بود که پدیده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار