عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۷ هزار واحد مسکونی در هرمزگان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۷ هزار واحد مسکونی در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۷ هزار واحد مسکونی از طریق ویدئوکنفرانس بارئیس جمهور و با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و استاندار هرمزگان درمحل بلوار تازه تاسیس ۱۶ هکتاری (غرب زندان شهرک) آغاز شد.

آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت:هزار و ۹۴۶ میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری در بخش مسکن استان هرمزگان است که سهم دولت از این مقدار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است.

رضایی افزود: زمینه توسعه‌های بسیارمناسبی در حوزه راه و شهرسازی در استان هرمزگان فراهم شده است و حدود ۶۰۰ کیلومتر از کولیدور شمال به جنوب مهیا شده است.

وی گفت: ۹۷ درصد روستا‌هایی که بالای ۲۰ خانوار ساکن دارند و ۷۶ درصد روستا‌های بالای ۵۰ خانواراز نعمت راه برخوردار هستند و تنها مشکل ما روستا‌های کمتر از ۲۰ خانوار است که امیدوارم در سال‌های آینده این مشکل حل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: به صورت هفتگی موضوع بافت‌های فرسوده استان پیگیری می‌شود تا مشکلات شهروندان در این بافت‌ها برطرف شود.

رضایی گفت: بستر کار را برای سرمایه‌گذاران در حوزه بازآفرین شهری فراهم کرده‌ایم و امیدوارم تا پایان سال شاهد اقدامات خوبی باشیم.

او افزود: در طرح اقدام ملی تولید مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز خواهد شد که سهم استان هرمزگان در مرحله نخست حدود هفت هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه هفت هزار واحد را در دو سال آینده تولید خواهیم کرد، گفت: ساخت سه هزار واحد در بافت فرسوده و سه هزار ۵۰۰ واحد در دیگر بافت‌های مد نظر قرار دارد همچنین ۳۰۰ واحد نیز در شهر جدیدعلوی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/ز

کلنگ زنی عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید ۷ هزار واحد مسکونی

 

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
خیلی خوب هست که با این طرح خیلی ها صاحب خونه می شوند