صدری گفت: به مناسبت بزرگداشت خانواده و روز تکریم بازنشستگان، دو ماه از معوقات سال ۹۷بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، پرداخت می‌شود.

پرداخت دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان شرکت مخابرات ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس سیدمجید صدری اظهار داشت: در آستانه روز بزرگداشت خانواده و در راستای تقدیر و تکریم از بازنشستگان و به پاس قدردانی از تلاش مستمر این عزیزان در شرکت مخابرات ایران، دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان پرداخت می‌شود.

او توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان را یک ضرورت دانست و گفت: گرچه قدردانی از زحمات این عزیزان به راحتی امکان پذیر نیست، اما تلاش من و همه مدیران مجموعه با وجود همه محدودیت‌ها و چالش‌ها، همچنان توجه به معیشت کارکنان و بازنشستگان عزیز و اعاده حقوق ایشان در کمترین زمان ممکن است.

صدری در ادامه خاطرنشان کرد: از همراهی، تلاش و توجهات وزیر محترم ارتباطات، سهامدار عمده و هیئت مدیره محترم که در این مسیر یاری گر ما بوده و هستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

او در پایان سخنان خود اظهار داشت: این روز را به همه عزیزان به ویژه خانواده بزرگ مخابرات و بازنشستگان گرانمایه شرکت مخابرات ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم بیش از پیش بتوانیم در جهت تحقق مطالبات عمل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبداله عطوفت
۲۲:۲۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سلام علیکم. تقدیروتشکرمی کنم برتمامی همکاران بازنشته وعزیزانی،که زحمت میکشند.ودرراه رفاخانواده های عزیزان بازنشته قبول زحمت دارنند .ان شاالله عنایتی داشته باشید درتسریع واریز معوقه هاورفاه حال عزیزان تلاش بیشتری صورت گیرد.اجرکم من الله .جزاکم من الله خیرا. متشکرم
آخرین اخبار