خبرنگار صهیونیست عرب‌ها را «هیولا‌های انسان‌نما» توصیف کرد

یک خبرنگار صهیونیست در سخنانی توهین‌آمیز و نژادپرستانه که از تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، قتل و خونریزی را بخشی از فرهنگ جهان عرب دانست!

خبرنگار صهیونیست عرب‌ها را هیولا‌های انسان نما توصیف کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، یارون لندن، خبرنگار و مجری تلویزیونی رژیم صهیونیستی در برنامه‌ای در شبکه «کن ۱۱» این رژیم از عرب‌ها با عباراتی نژادپرستانه یاد کرد و نه تنها در این باره حاضر به معذرت خواهی نشد بلکه بر موضع‌گیری خود تاکید کرد.

وی در سخنان توهین آمیز خود بار‌ها عرب‌ها را «هیولا‌هایی انسان نما» توصیف کرد و گفت که عرب‌ها تنها از یهودیان متنفر نیستند، آن‌ها اول خودشان را می‌کشند و به هرکجا نگاه کنید عربی دارد عرب دیگر را سر می‌برد!

این مجری صهیونیست در ادامه می‌گوید که این کار به فلسطینی‌ها برنمی‌گردد بلکه سخن از فرهنگ جهان عرب است.

لندن در لحظات پایانی برنامه و با وجود آن که تهیه کنندگان به وی اطلاع داده‌اند سخنانش در شبکه‌های اجتماعی با اعتراض مواجه شده، همچنان به اظهارات خصمانه و بی‌اساس خود ادامه می‌دهد.

این صهیونیست نژادپرست در حالی این توهین‌ها را مطرح کرده که رژیم صهیونیستی خود عامل آغاز، تداوم و تشدید جنگ و تنش‌ها در جهان است و با حمایت از تروریست‌ها امنیت جهانی را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
منظورش بن سلمانشون بوده
آخرین اخبار