مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزدگفت: پنجاه و هشت پروژه برق رسانی هم زمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر یکصد و ۹۳ میلیارد ریال در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت : پنجاه و هشت پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و ۹۳ میلیارد ریال در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه بیش از نود درصد از روستا‌های استان از نعمت برق برخوردار هستند، افزود: از نهصد و ۷۳ روستای استان نهصد و ۲۲ روستا از نعمت هستند.

نواب ادامه داد: تامین روشنایی شهرستان‌های تفت، میبد، یزد، ابرکوه و بهاباد، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ها و هم چنین برق رسانی به روستای کاظم آباد شهرستان‌های نیر از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

او با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی در سرلوحه خدمات اداره توزیع برق قرار دارد خاطر نشان کرد این طرح از ابتدای مردادماه به صورت پایلوت در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و بهاباد اجرا شده و از ابتدای مهرماه در کل استان اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تصریح کرد: در زمینه حذف قبوض کاغذی تاکنون اطلاعات ۹۶ درصد از مشترکین در سیستم توزیع برق موجود است و مشترکینی که اطلاعات تلفن همراهشان در سیستم موجود نیست میتوانند با ارسال شناسه برق به ۲۰۰۰۱۵۲۱، اعلام شماره همراه خود مامورین برق هنگام مراجعه و همچنین مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به اعلام شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

نهصد و ۷۳ روستای استان نهصد و ۲۲ روستا از نعمت هستند

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.