بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره لیگ برتر امسال گفت: تیم‌ها امسال همه در یک سطح هستند و ممکن است در آخر فصل تیمی ناشناخته قهرمان شود.

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه فرش آرا مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط لیگ برتر امسال گفت: امسال تیم‌ها در لیگ برتر اکثراً با یکدیگر هم سطح شده اند و تیم‌هایی که امسال در بالای جدول حضور دارند تا قبل از آغاز مسابقات کسی فکر نمی‌کرد آن ها در اینجای جدول قرار گیرند و این نشان می‌دهد که امسال لیگ برتر ما به نسبت سال‌های گذشته پویاتر و جذاب‌تر شده است.

او افزود: تا قبل از آغاز رقابت‌ها همه فکر می‌کردند ممکن است گیتی پسند و مس سونگون با قدرت در بالای جدول قرار گیرند اما می‌بینیم اکنون تیم سن ایچ ساوه با قدرت در صدر جدول قرار دارد و همان طور که گفتم شرایط لیگ طوری پیش می‌رود که ممکن است قهرمان آن در پایان فصل تیمی ناشناخته باشد.


بیشتر بخوانید: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتسال چهار جانبه ایران مشخص شدند


بازیکن تیم فرش آرا مشهد همچنین درباره شرایط تیم خود گفت: تیم ما هم در دو بازی اول فصل نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، اما خدا را شکر رفته رفته بهتر و توانستیم نتایج دلخواه خود را به دست آوریم شدیم و اکنون در رتبه سوم جدول قرار داریم.

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط مالی تیم ملی بیان داشت: تیم ملی فوتسال همیشه مظلوم واقع شده است و بازیکنان ما دو سال است که قهرمان آسیا شده اند و هنوز هیچ پاداشی دریافت نکرده اند، اما بچه‌های تیم ملی در این سال‌ها هیچ گونه گلایه‌ای انجام ندادند و من امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بیشتر به این بازیکنان توجه کنند، زیرا ما بهترین فوتسالیست‌ها را در کشورمان داریم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره جدایی خود از لیگ چین نیز گفت: لیگ چین از همه لحاظ مناسب بود چه از نظرمالی و چه از نظز کیفی مسابقات در سطح بسیار خوبی قرار داشت. اما به خاطر شرایط زندگی و دوری از خانواده تصمیم گرفتم که به ایران برگردم و بقیه بازی‌های خود را در ایران انجام دهم.

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اردوی اخیر تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: اردوی اخیر تیم ملی خیلی خوب برگزار شد و اکثر بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند همگی درگیر رقابت‌های لیگ برتر بودند. همچنین بازیکنان هم از لحاظ بدنی در شرایط مسابقه قرار داشتند و کادر فنی فقط تاکتیک‌های مورد نظر خود را مرور کرد تا بچه‌ها در کنار هم به یک انسجام و هماهنگی لازم برسند.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: ستاره‌های لیگ را به تیم ملی فوتسال دعوت کرده ایم/ شرایط مالی فدراسیون فوتبال را درک می‌کنم


او درباره جوان گرایی به وجود آمده در تیم ملی هم گفت: کادر فنی به دنبال بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای است که بتوانند تیم ملی را در رقابت‌های مهم جهانی و آسیایی کمک کنند. همان طور که می‌دانید الان اکثر بازیکنان ملی پوش ما در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان هستند و این برای جوانان تیم ملی فرصت خیلی خوبی است تا توانایی‌های خود را به کادر فنی اثبات کنند.

انتهای پیام/

اظهارات بهادری درباره تیم ملی فوتسال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار