وقوع سیل در سودان با ۶۲ قربانی + فیلم

سیل در مناطق مختلف سودان تا کنون ۶۲ قربانی گرفته است.

وقوع سیل در سودان با ۶۲ قربانی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، سازمان ملل اعلام کرد سیل در مناطق مختلف سودان تاکنون ۶۲ قربانی گرفته و زندگی صد‌ها هزار نفر از شهروندان این کشور را در ۱۵ استان آن تحت تاثیر قرار داده است و ممکن است تا ماه اکتبر هم ادامه داشته باشد.

خبرنگار شبکه بی بی سی هم در گزارشی در این خصوص گفت: سیل در سودان تاکنون بیشترین خسارات را به استان نیل در جنوب این کشور وارد کرده است. بسیاری از روستا‌های مناطق سیل زده سودان به طور کامل به زیر آب رفته اند و ساکنان آن‌ها در میان آب به دنبال بقایای زندگی شان می‌گردند. سازمان ملل تخمین زده است که سیل در سودان به بیش از ۳۷ هزار منزل خسارت وارد کرده است.

خبرنگار شبکه بی بی سی گفت: در حالی که ساکنان مناطق سیل زده سودان در اردوگاه‌های موقت مستقر می‌شوند سازمان‌های خیریه و سازمان ملل هشدار داده اند که سیل در سودان ممکن است تا ماه اکتبر هم ادامه یابد. سودان که با بی ثباتی سیاسی مواجه است اکنون سیل به آزمونی برای دولت این کشور تبدیل شده و سازمان ملل هم ۱۵۰ میلیون دلار کمک‌های مالی برای مقابله با بیماری‌های بعد از جاری شدن سیل درخواست کرده است. ساکنان مناطق سیل زده سودان باید این واقعیت را بپذیرند که نه سازمان‌های خیریه و نه دولت این کشور قادر به بند آوردن باران نیستند.


بیشتر بخوانید: کتک کاری نمایندگان مجلس سودان با صندلی! + فیلم 


انتهای پیام/
 

وقوع سیل در سودان + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.