رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز تصمیم گرفتم نامزد ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس نشوم کما اینکه ممکن است به‌جایی برسم از این نهاد مردمی خارج شوم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز تصمیم گرفتم نامزد ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس نشوم کما اینکه ممکن است به‌جایی برسم از این نهاد مردمی خارج شوم.

دانش پیرامون به حدنصاب نرسیدن جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: تمامی روند‌های قانونی برای برگزاری جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر بندرعباس مبنی بر ارسال دعوت‌نامه، هماهنگی و تعیین دستور کار صورت گرفته بود و در این خصوص هیچ مشکلی وجود نداشت.

او با بیان اینکه حتی برای این جلسه و برگزاری آن در زمان تعیین‌شده تأیید تمامی اعضا گرفته‌شده بود،گفت: همه اعضا نیز اعلام حضور کرده و جلسه قرار بود امروز از ساعت ۹ آغاز شود که به دلیل غیبت چهار نفر از اعضا از رسمیت افتاد.

دانش با اشاره به اینکه دلایل عدم حضور اعضا نیز باید از خود افراد سؤال شود، اما به‌عنوان رئیس شورا تمامی روند‌های قانونی برای برگزاری جلسه انجام‌شده بود، افزود: ای‌کاش اعضایی که با صحبت‌هایشان سعی در جنجال‌سازی دارند باکمی صبر دلایل عدم حضور غایبین را بشنوند و سپس قضاوت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه کار شورایی یعنی تحمل یکدیگر و هرکسی به‌اندازه حق قانونی‌اش از حق خود دفاع کند، گفت: بنده به‌عنوان رئیس شورا هم به اعضای حاضر و هم غایبین احترام می‌گذارم.

او افزود: بنده به‌هیچ‌وجه قصد نامزدی برای ریاست دوره سوم شورا نداشته و ندارم، بنده در این مدت قصد داشتم شورای اسلامی شهر بندرعباس را از شرایط یکی دو سال گذشته خارج و به شرایط نظم اداری بازگردانم که خوشبختانه موفق شدم.

دانش با بیان اینکه روال اداری شورای اسلامی شهر بندرعباس را کامل کردم، گفت: شهرداری از گذشته بیشتر پاسخگو بود گرچه رضایت کامل ندارم و جلسات شورای اسلامی شهر بندرعباس پربارتر از گذشته بود و برخی کار‌ها همچون یاد کردن از تمامی روسای شورا‌های شهر بندرعباس انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بزرگ‌تری داشتم، اما وقتی می‌بینم برخی افراد انتقادات به چالش کشیدن جلسات را دارند تا خیرخواهی عدم نامزدی را بهتر دیدم، گفت: امیدوارم تفاوت‌ها بین کسی که می‌تواند شورا را اداره کند و کسی که نمی‌تواند، دیده شود.

انتهای پیام/ز

منبع ایسنا

جزئیات برگزاری جلسه شورای شهر بندرعباس

برچسب ها: شهرداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.