در سومین روز از هفته دولت ۲۲ طرح عمرانی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان دنا کلنگ زنی و بهره برداری شد.

بهره برداری و کلنگ زنی ۲۲ طرح عمرانی در دنا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،همزمان با هفته دولت، با حضور جمعی از مدیران ومسئولان استانی ۹ طرح عمرانی و اقتصادی به نمایندگی از ۲۲ طرح در شهرستان دنا بهره برداری و کلنگ زنی شد.

معاون امور استاندار در آئین افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها، گفت:۲۱ طرح در حوزه برق رسانی، فرهنگی، کشاورزی، دامپروری و عمران روستایی و شهری، در شهرستان دنا به بهره برداری رسید و یک طرح گردشگری و بوم گردی با اشتغالزایی ۲۰ نفر کلنگ زنی شد.

فیلی به مهمترین طرح‌های افتتاح شده در شهرستان دنا اشاره کرد و افزود: توسعه وتجهیز شبکه برق روستای بنستان، بهره برداری از طرح پرورش شترمرغ روستای رودشتی، بهسازی و اجرای طرح هادی روستای بیژگن، افتتاح مدرسه ۲ کلاسه روستای ده شیرین، آسفالت خیابان و معابر شهری پاتاوه، افتتاح طرح پرورش ماهی روستای دارشاهی و افتتاح سردخانه ۶۰۰ تنی میوه روستای کوخدان از جمله این طرح‌ها است.

او ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۸۶ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

سرپرست فرمانداری دنا هم هزینه اجرای این طرح‌ها را بیش از ۳۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از ۲۲ طرح کلنگ زنی و بهره برداری شده برای ۲۱۶ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

علی پور از بهره برداری طرح تصفیه خانه شهر سی سخت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بیش از ۵۰ طرح عمرانی دیگر در بخش‌های مختلف در سال جاری بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.

راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هم در حاشیه بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای بنستان گفت: ۴ طرح به مناسبت هفته دولت همزمان با این طرح در شهرستان دنا با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آقای امیدوار معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در آئین افتتاح طرح آسفالت روستای بیژگن، گفت: این طرح به نیابت از اجرای آسفالت و زیرسازی خیابان و معابر ۴ روستای دیگر در شهرستان دنا افتتاح شد.

او افزود: در سال جاری حدود ۳۳ هزار متر مربع از روستا‌های شهرستان دنا به سازی و آسفالت شده است.

نیک مرام مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم درحاشیه بهره برداری مزرعه پرورش شتر مرغ روستای رودشتی گفت: هدف ما استقبال و حمایت از طرح‌هایی است که توجیه اقتصادی و برنامه برای ایجاد اشتغال پایدار برای شهروندان دارند.

شفایی رئیس اداره کشاورزی شهرستان دنا نیز گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با اشتغالزایی برای ۸ نفر احداث و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/پ

بهره برداری و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی در دنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.