حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پنجشنبه هفتم شهریور ماه به استان یزد سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت فتوحی روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح پنجشنبه هفتم شهریور ماه به منظور حضور در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی و تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به این استان سفر می‌کند.

او افزود:حجت الاسلام والمسلمین قمی در بدو ورود به استان یزد به دفتر آیت الله ناصری؛ نماینده، ولی فقیه در استان می‌روند و با ایشان دیدار و گفتگو می‌کنند.

فتوحی ادامه داد: در این گردهمایی که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روحانیون، ائمه جمعه و مبلغان دینی برگزار می‌شود، در پایان از زحمات حجت الاسلام حسینی کوهستانی قدردانی و حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد معرفی می‌شود.

او گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین قمی حضور در همایش اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا (ع) است که با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

فتوحی افزود: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان روز پنجشنبه در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که به میزبانی یزد می‌شود به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان یزد سفرمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار