مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۹ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس این استان خبر داد.

تولید ۹ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سرهنگ امیرعباس آسمند،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ،تولید کتب مختلف در حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین رسالت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای حفظ آثار و خاطرات شهدا، جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر کتاب‌های صوتی از استقبال خوبی در بین مخاطبان کتاب برخوردار بوده‌اند، افزود: تولید این کتاب‌ها در دستورکار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نیز قرار گرفته است و بر این اساس هم‌اکنون ۹ کتاب صوتی در دست تولید داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتاب‌ها با عناوین شفاعت مادر، انتظار، شجاعت در اسارت، اولین شهید دِه، حالا کپسول هم خاطره شده است، عراقی‌های واقعی، به به به عاشقان، مائده و چشم‌های ماهی کوچولو به زودی تولید و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی قرار می‌گیرند.

آسمند تولید کتب چاپی را از دیگر برنامه‌های سالانه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان و بیان کرد: امسال تولید بیش از ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: کتاب نقش روحانیون شاخص استان در دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین کتاب‌های در دست تولید این اداره‌کل است که در این کتاب به ابعاد مختلف زندگی ۶ روحانی شاخص استان پرداخته می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با اعزام بیش از ۳۳ هزار رزمنده به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، در سطح کشور رتبه نخست اعزام را نسبت به جمعیت داشته و نقش مهمی را ایفا کرده است.

آسمند گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۸۸۰ شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که ما وظیفه داریم با ثبت و ضبط آثار و خاطرات مربوط به این شهدای گرانقدر، همواره یاد و خاطره آن را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/پ

تولید کتاب های صوتی در حوزه دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.