سخنگوی دولت گفت: دولت از وضعیت سخت معیشت اطلاع دارد و تمام تلاش خود را برای کاهش فشار بر زندگی مردم به کار می‌گیرد.

دولت تمام تلاش خود را برای کاهش فشار بر مردم به کار می‌گیردعلی ربیعی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاش دولت برای تحقق شعار سال اظهار کرد: در سال ۹۶ آقای روحانی وعده‌هایی را دادند که در همان سال و در همان فضا ما به سمت رونق، فروش نفت و غیره حرکت کردیم، آنچنان که شرکت‌های خارجی برای ورود به ایران صف کشیده بودند و ما با پدیده‌ای مواجه شدیم که دنیا از آن بهت زده است.


بیشتر بخوانید: ۲ مشکل اساسی که توسط رونق تولید ریشه‌کن خواهد شد


او افزود: ترامپیست پدیده‌ای است که نه تنها ما بلکه اروپایی‌ها و منطقه درگیر آن هستند و بی انصافی است اگر این متغیر را نسبت به دسترسی دولت برای اهدافش در نظر نگیریم.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت از وضعیت سخت معیشت اطلاع دارد و  تمام تلاش خود را برای کاهش فشار بر زندگی مردم به کار می‌گیرد. دولت ۱۸ ماه بسیار سخت را در کنار مردم گذراند. هم اکنون نزدیک به ثبات هستیم.

ربیعی گفت: امسال با توجه به تحریم‌ها، تصورمان این است که در دل این تحریم هم فرصت‌های بسیار زیادی نهفته و سیاست اشتغالمان را با درنظر گرفتن تحریم انجام دادیم.

او تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد از کالا‌هایی که ما وارد می‌کردیم، اکنون در حال ساخت یا طراحی هستند و تلاشمان این است که خودمان بسازیم.

سخنگوی دولت گفت: برای تحقق شعار سال، همه‌ تلاش خود را به کار بردیم و ثبات نسبی ما در اقتصاد به همین دلیل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
نظارتش‌را روی قیمتها‌بیشتر کنند بقیه‌ی‌تلاشهاشون‌ پیشکش‌
Iran (Islamic Republic of)
.محمد.
۲۰:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
مردم مردم زیاد گفته میشه ولی همیشه علیه ملت بوده.با شروع گرونی بلافاصله گاز برای ماشین گرون شد .هرروز هم که نقشه برای یارانه کشیده میشه.بنزین هم همینطور.مالیات هم که شورشو در آورده..اون طور که گفته میشه قراره قبظها هم بیشتر بشه. نون هم که اینجا اگر کسی تا ساعت ده خرید که هیچ اگر نه حتی از سوپر مارکت هم نمیشه پیدا کرد نا سلامتی قراره گندم صادر کنیم..اینها از کدام مردم صحبت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
امیدواریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
این چه وضعش است ؟
آخرین اخبار