مهم‌ترین حوادث امروز ۵ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروزسه شنبه ۵ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری اعضای باند سرقت احشام در سوادکوه


سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت احشام در یکی از مناطق ییلاقی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهر  آلاشت  قرار گرفت.

او افزود: متهمان با استفاده از ۴ خودرو در حال خارج کردن دام از منطقه بودند که با حضور به موقع ماموران انتظامی در محل، ضمن درگیری با آنان با به جا گذاشتن یک دستگاه وانت نیسان از محل جرم متواری شدند.

سرهنگ خادمی گفت: متهمان که در قالب یک باند ۴ نفره فعالیت می‌کردند، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیات گسترده پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در عملیاتی ضربتی و مشترک با ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

او از توقیف خودرو متهمان در این عملیات خبر داد و افزود: در این عملیات همچنین احشام سرقتی از متهمان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف چوب جنگلی قاچاق در بابلسر

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های طبیعی، ماموران انتظامی این فرماندهی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی از کشف ۲ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.