فرمانده حفاظت منابع آبزیان شیلات کشور گفت: به منظور ارتقا توان عملیاتی و حفاظت از منابع آبزیان خلیج‌فارس ۲۰ فروند شناور پیشرفته به یگان حفاظت آبزیان استان بوشهر افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ اکبر شاه ولی پور در مراسم تکریم و معرفی فرمانده حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر بیان کرد: حفاظت از منابع عظیم و ثروت خدادادی در خلیج فارس از ماموریت‌های اصلی دریابانان است که این مهم با همکاری صیادان میسر می‌شود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر نیز با اشاره به تلاش مرزبانان برای حفاظت از آبراه بین‌المللی خلیج‌فارس، افزود: نیرو‌های دریابانی با حفظ آمادگی عملیاتی، ارتقا تعامل‌ها و کاهش آسیب‌پذیری علاوه بر تامین امنیت برای حفاظت از منابع آبزیان این نعمت و ثروت خدادادی کشور تلاش می‌کنند.

سردار ولی الله رضایی‌نژاد با بیان اینکه با تلاش مرزبانان امنیت کاملی در مرز‌های دریایی استان بوشهر برقرار است، بیان کرد: امکانات و تجهیزات در پایگاه‌های دریابانی استان بوشهر ارتقا یافته و شناور‌های دریابانی امکان حضور در اعماق آب‌های خلیج فارس را دارند.

در این آیین با قدردانی از خدمات سرهنگ رهام زارعی، سرهنگ قدرت‌الله حاتم‌وند به عنوان فرمانده حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ک

شناورهای جدید به یگان حفاظت آبزیان استان بوشهر اضافه می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.