مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (پنجم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (سه‌شنبه پنجم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: یک فقره زمین خواری در روستای تنگمان این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو هزار و ۵۲۴ متر مربع از زمین‌های دولتی (منابع طبیعی) به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

او بیان کرد: پلیس آگاهی با انجام تحقیقات لازم متهم را که با اقدامات غیر قانونی زمین‌های یاد شده را تصرف کرده بود، شناسایی و دستگیر کرد.

کشف ۳۴ فقره سرقت در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت:در نتیجه تلاش‌های شبانه روزی ماموران در ۱۰ روزگذشته هفت سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ"حسین احمدی افزود: سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۴ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل، سرقت مغازه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

او تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت اصول امنیتی و حفاظتی نظیر بکارگیری نگهبان محله، دوربین، قفل، حفاظ مناسب در پیشگیری از سرقت پلیس را یاری کنند و درصورت مشاهده و حضور افراد ناشناس مشکوک در کوچه و محله اینگونه موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ سارق طلا در دشتستان

سرپرست فرمانده انتظامی دشتستان گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی افزایش سرقت منزل در شهرستان با رصد اطلاعاتی و بررسی صحنه سرقت‌های به وقوع پیوسته، موفق به شناسایی دو نفر سارق شدند.

سرهنگ فرامرز ملکوتی افزود: پس از کسب هماهنگی با مقام قضایی هر دو متهم در یکی از محله‌های شهر دشتستان و در مخفیگاهشان دستگیر  شدند و  متهمان به ۹ فقره سرقت طلا از منازل مسکونی در شهرستان دشتستان اعتراف کردند.

کشف روغن خوراکی احتکار شده در بوشهر

رئیس پلیس اگاهی استان بوشهر از کشف انبار روغن خوراکی احتکار شده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته قضائی گروهی شامل ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات استان و متولیان دستگاه‌های دیگر در بررسی به عمل آمده از یک انبار دپو کالا، ۵۱۹ بطری روغن خوراکی به ارزش ۵۸۱ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال کشف شد.

او بیان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه شیرینو هنگام نظارت بر جاده‌ها، به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ رهام رضایی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰۰ کیلوگرم لیمو خشک خارجی قاچاق بدون هر گونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

او بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.