رئیس دادگستری شهرستان دلفان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) چهار عضو باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر و صنعتی در شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی صفر بیرانوند گفت: این باند تهیه و توزیع مواد مخدر محموله موادمخدر و صنعتی خود را از استان‌های جنوبی بارگیری و قصد داشتند بوسیله ۲ دستگاه خودرو سواری در شهرستان دلفان توزیع نمایند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران اداره اطلاعات شهرستان دلفان این باند قبل از رسیدن به مقصد، در منطقه گاماسیاب در محور نورآباد به دام افتادند.

وی بیان کرد: از این ۲ خودرو سواری مقدار ۵ کیلوگرم مرفین، پنج لیتر اسید و مقداری زیادی مواد شیمیایی پیش ساز موادمخدر و صنعتی کشف و ضبط شده است.

به گفته صفر بیرانوند، تاکنون چهار نفر از این اعضای باند دستگیر و دیگر عوامل و سرشاخه‌های توزیع نیز شناسایی شده اند که تلاش برای دستگیر‌ی آنان ادامه دارد.

رئیس دادگستری اظهار کرد: متهمان این باند تهیه و توزیع موادمخدر و صنعتی به همراه پرونده تنظیمی تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی با اخطار به سوداگران مواد مخدر تاکید کرد:با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دلفان محل امنی برای فعالیت آنان نیست و دستگاه قضایی نیز به شدت با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری دلفان یاد آور شد: سربازان گمنام امام زمان در دلفان در یک سال گذشته اقدامات چشمگیری در انهدام باند‌های مهم تهیه و توزیع مواد مخدر و صنعتی داشته است بطوریکه در این راستا در پنج عملیات جداگانه موفق به کشف از یکهزار و ۵۸ کیلوگرم انواع مخدر و ۱۴۰ لیتر مواد پیش ساز مواد مخدر شده بودند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.

انتهای پیام/د

دستگیری چهار عضو باند تهیه و توزیع موادمخدر در دلفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.