رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر آکسیوس را که خبر پیشنهاد ترامپ برای استفاده از بمب اتم در مواجهه با توفان‌ها را منتشر کرده بود، مورد انتقاد قرار داد.

حمله دوباره ترامپ به یک رسانه آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا [هیل]، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه حمله لفظی به رسانه‌ها با انتشار پیامی توئیتری بار دیگر پایگاه اینترنتی آکسیوس را هدف انتقادات خود قرار داد.

پایگاه اینترنتی آکسیوس روز یکشنبه در گزارشی به نقل از یک منبع ناشناس، نوشته بود دونالد ترامپ در یک جلسه توجیهی با کارکنان وزارت امنیت ملی در کاخ سفید پیشنهاد کرده بود به منظور جلوگیری از ورود توفان‌ها به داخل آمریکا می‌توان با بمباران اتمی آن‌ها را منحرف کرد!

او نوشت: آکسیوس [هرچه که هست] گفت: بگذارید ببینیم امروز چه کاری می‌توانیم بکنیم تا رئیس جمهور را خجالت زده کنیم؟ سپس گفتند: چرا نگوییم او [ترامپ] می‌خواهد توفان را بمباران کند! این کاری است که امروز انجام می‌دهیم. رسانه‌ها در کشور ما کاملا از کنترل خارج شده‌اند.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این، ضمن تکذیب انتشار خبری درباره پیشنهاد او برای استفاده از بمب اتم به منظور جلوگیری از رسیدن توفان به سواحل این کشور نوشت: داستان آکسیوس درباره اینکه رئیس جمهور ترامپ (می خواهد) توفان‌های سهمگین را با تسلیحات هسته‌ای پیش از رسیدن آن‌ها به سواحل (ما) منفجره کند، مضحک است. من هیچ‌وقت این را نگفتم. (این) فقط اخبار جعلی بیشتر (است)!

جاناتان سوان، خبرنگار آکسیوس در توئیتی اعلام کرده بود از هر کلمه‌ای که در گزارشش آمده حمایت می‌کند. این در حالی است که به نظر می‌رسد ترامپ ضمن تکذیب چنین موضوعی، به واسطه انتشار این گزارش به شدت عصبانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار