حجت الاسلام محمد حسنی گفت: هنرمندان باید زبان گویایی انتقال حماسه‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی نماینده، ولی فقیه در ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش گفت: با تمام وجودم از کسانی که موجبات راه اندازی مجدد تئاتر ارتش سپاسگزارم البته این آغاز راه است و تا رسیدن به قله این هنر باید بسیار تلاش کنیم.

او ادامه داد: من به عنوان یک طلبه هر کاری را بتوانم برای اعتلای هنر انجام می‌دهم چرا که موهبتی آسمانی است. البته هنر متعهد و فاخر یعنی هنری که خاستگاه آن خالق آسمان‌ها و زمین باشد.

حجت الاسلام محمد حسنی گفت: می‌توان گفت که هنرمند هم جلوه و آینه‌ای از زیبایی‌های خداوند است و هنگامی که هنرمند را مشاهده می‌کنیم یعنی گوشه‌ای از زیبایی‌های خداوند را مشاهده کرده ایم.

 


بیشتر بخوانید: آیین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش برگزار شد


 

او افزود: هنر تئاتر پایه هنر بازیگری است یعنی شرافت خاصی دارد. هنر کم هزینه و پر دستاورد است. این هنر نیاز به تعداد نفرات کمی دارد و برای اجرا سهل الوصول است.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: ما باید جامعه را به دو قشر هنر‌مند و هنردوست تبدیل کند چرا که جامعه‌ای با این ویژگی‌ها توسعه یافته است.

او ادامه داد: شما هنرمندان باید زبان گویای انتقال حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش به جامعه باشید و این خدمات را به تصویر بکشید. باید رسانه‌ای باشید که خدمات، ایثارگری ها، فداکاری‌های ارتش به نسل حاضر و نسل بعدی منتقل کنید.

نماینده، ولی فقیه در ارتش در پایان خاطرنشان کرد: شما باید هم جامعه را نسبت به ارتش دغدغه‌مند کنید و هم ارتش را نسبت به ماموریت‌های خود دردمند کنید.

انتهای پیام/

شما باید هم جامعه را نسبت به ارتش دغدغه‌مند کنید

برچسب ها: ارتش ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار