اختتامیه جشنواره هنری خط ۵۷ همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

اختتامیه جشنواره هنری خط ۵۷به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دبیر جشنواره هنری خط ۵۷ گفت: این جشنواره که از تاریخ هفتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت شهید بهشتی شروع شد و شب گذشته در هفته دولت و به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اختتامیه این جشنواره برگزار شد.

اسماعیل مدبر مقدم با بیان اینکه این جشنواره با محوریت اعتقاد و نفوذ برگزار شده بود افزود: این جشنواره در ۶ بخش پوستر کاریکاتور عکس شعر موسیقی و فیلم کوتاه بود.

او گفت: موضوعات جشنواره سازمان‌های مجاهدین و منافقین اقتدار جمهوری اسلامی ایران و گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم و اندیشه امامین انقلاب بود

دبیر جشنواره هنری خط ۵۷ با بیان اینکه در اختتامیه جشنواره از آهنگ مرتضی باب و فیلم کوتاه آقای سلیمی راد رونمایی شد گفت: در این اختتامیه از داوران و برگزیدگان جشنواره هم تجلیل وبا استقبال مردم روبرو شد.

مدبر مقدم با بیان اینکه ۱۰۹ اثر به این جشنواره ارسال شده بود افزود: داوران از هر بخش سه نفر را انتخاب که در مجموع از ۱۸ نفر از هنرمندان تجلیل و آثار برگزیده به جشنواره‌های ملی ارسال خواهد شد.

همچنین در این جشنواره هدایت خواه فعال فرهنگی در استان گفت :خط ۵۷ خط خلوص است و خط ۵۷ خط اسلام ناب محمدی است که معتقد هست اسلام هم برای سیاست فرهنگ و اقتصاد برنامه‌های کاملی دارد.

او با بیان اینکه قالب‌های هنری ماندگار‌تر و تاثیرگذارترند گفت: به این دلیل هنرمندان باید با هنر خود اسلام ناب محمدی را سیقل دهند و این خط باید برای آمادگی طلوع خورشید ولایت عظمی همچنان ادامه پیدا کند.

 انتهای پیام/غ

پایان جشنواره خط ۵۷

برچسب ها: جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.