مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: به دنبال تسهیل و افزایش صادرات شرکت‌های تعاونی استان هستیم.

صادرات ۲۰ میلیون دلاری تعاونی‌های زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،یوسفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان در مراسم تجلیل از برترین تعاونی‌های استان زنجان گفت: سال گذشته تعاونی‌های زنجان صادرات ۲۰ میلیون دلاری راثبت کردند و امسال با تشکیل شرکت‌های تعاونی صادراتی و میز صادرات به دنبال تسهیل و افزایش صادرات شرکت‌های تعاونی استان هستیم.

او به افتتاح ۴۷ طرح با سرمایه گذاری ۱۵۳ میلیاردریالی درهفته جاری در استان اشاره کرد وافزود:۴۱۶ نفر بااین افتتاح مشغول کار می‌شوند.

یوسفی از تشکیل ۱۰۰ تعاونی در حوزه مشاغل خانگی با هدف رونق و حمایت از این دسته از مشاغل خبر داد و گفت: امسال ۲۱ شرکت تعاونی با اشتغالزایی ۳۷۸ نفر و با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در استان تشکیل شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همچنین تعداد تعاونی‌های استان را هزار و ۱۷۰ شرکت تعاونی فعال عنوان کرد و و گفت این شرکت‌های تعاونی زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را در استان فراهم کرده اند.

یوسفی افزود: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به ۲۵ شرکت تعاونی فعال در حوزه صنعت کشاورزی و خدمات پرداخت شده است

او  گفت: در استان زنجان ۹۰۰ هزار نفر عصو شرکت‌های تعاونی هستند که ۸۵ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود

یوسفی نقش تعاونی‌های مسکن را در خاندار شدن مردم مهم دانست و افزود: در استان زنجان به همت تعاونی‌های استان برای بیش از ۴۹ هزار واحد مسکونی برای اقشار ضعیف در استان ساخته شده است

او شرکت‌های تعاونی صنایع دستی، مس، کفش و چاقو سازان را در حفظ و افزایش اشتغال را ضروری دانست.

در پایان از تعدادی از تعاون گران برتر استان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ن
 

 تعاون گران برتر استان زنجان تجلیل شدند

برچسب ها: اشتغالزایی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.