رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از تعبیه فضایی ویژه برای قبور والدین شهدا در بهشت زهرا (س) خبر داد.

تعبیه فضایی ویژه برای قبور والدین شهدا در آرامگاه‌هابه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر نصیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در نشست خبری خود که امروز (چهارشنبه ۶ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: در کل کشور بالغ بر ۸۳۰ هزار ایثارگر در ۳ بخش شهید، آزاده و جانباز داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به تعداد نفرات جامعه ایثارگری در استان تهران افزود: در استان تهران بالغ بر ۸۵ هزار پرونده ایثارگری داریم.

او بیان کرد: در مقایسه با جامعه آماری کل کشور، توفیق خدمتگذاری به ۱۰ درصد از ایثارگران کل کشور را داریم.

نصیری با بیان اینکه بالغ بر ۳۰ هزار ایثارگر مهمان در تهران داریم، افزود: ایثارگران مهمان در تهران نزدیک ۵ درصد از ایثارگران کل کشور را تشکیل می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: برای ارائه خدمات شایسته به ایثارگران، ۴ مرکز مشاوره فعال داریم و از مجموع ۱۰ بیمارستان تخصصی روانپزشکی، ۳ بیمارستان در استان تهران قرار دارد.

او گفت: بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در منطقه زعفرانیه تهران در زمینی بالغ بر ۳۲ هزار متر مربع در حال احداث است.


بیشتر بخوانید: ۴۴ هزار پدر و مادر شهید تحت پوشش حق پرستاری جانبازان هستند


نصیری ادامه داد: این مجموعه ۲۸ هزار متر مربع فضای مفید دارد و عملیات اجرایی آن از سال ۹۲ آغاز شده و نزدیک به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به هزینه کرد ۹۰ میلیارد تومانی برای این پروژه گفت: امیدواریم که تا پایان سال جاری این مجموعه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

او با بیان اینکه نزدیک ۷ هزار جانباز در کشور داریم که ۷۰ درصد کل کشور را تشکیل می‌دهند، افزود: توفیق خدمتگذازی به ۱۷۰۰ جانباز ۷۰ درصد در تهران بزرگ را داریم.

نصیری با بیان ۷۰ درصد از ۱۷۰۰ جانباز تحت پوشش بنیاد شهید هستند، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ نفر از جانبازان در آسایشگاه مستقر هستند و در تهران ۴ آسایشگاه نیز برای جانبازان داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اشاره به وجود ۱۵۰ هزار دانشجو شاهد در سراسر کشور گفت: ۳۰ هزار نفر از دانشجویان شاهد در تهران بزرگ هستند.

او درباره قبور والدین شهدا گفت: در قطعات جدید بهشت زهرا (س) فضایی برای قبور والدین شهدا در نظر گرفته شده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

وجود ۱۵۰ هزار دانشجو شاهد در سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
بجای اینکه فضایی برای مرده ها در نظر بگیرید تا زنده هستند وقت ملاقات بدهید تا مشکلاتشان حل شود
آخرین اخبار