مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۶ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۶ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

زنده گیری مار سمی در داخل ماشین در حیاط بیمارستان 

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر وجود مار در محوطه حیاط بیمارستان نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: مار سمی پس از زنده گیری در طبیعت رهاسازی شد.

او ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون این بیستمین زنده گیری مار در سطح این شهرستان است که در مورد قبلی یک حلقه مار در محل معاینه فنی مخفی شده بود.

احمدی با بیان اینکه این حلقه مار پس از زنده گیری به دامان طبیعت برگردانده شد افزود: با توجه به ازیاد تماس‌های مردمی مبنی بر وجود مار در مناطق شهری همشهریان در صورت مشاهده مار، بلافاصله مراتب را با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در میان بگذارند.

سقوط خودرو به داخل سد مهاباد

احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در پی تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ در بامداد روز سه شنبه ۵ شهریورماه، از سقوط ماشین به داخل سد مهاباد در نزدیکی روستای قاضی آباد خبر دادند.

او افزود: نیرو‌های سازمان متشکل از دوگروه آتش نشانی و غواصی بلافاصله به محل اعزام شدند.

او اضافه کرد: چند نفر از شهروندان که برای ماهیگیری و تفریح به آنجا رفته بودند، خودروی آن‌ها در اثر سهل انگاری به طور کامل داخل آب رفته و غرق شده بود.

احمدی با بیان اینکه غواصان سازمان به داخل آب رفته و ماشین را بکسل نموده و آن را از آب بیرون آوردند ادامه داد:این عملیات که نزدیک به ۳ ساعت طول کشید خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت بیرون آوردند.

چپ کردن ماشین در سه راهی پشت تپ

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: بر اثر بی احتیاطی یکی از شهروندان ماشین رنو در سه راهی پشت تپ این شهرستان واژگون شد.

او افزود: راننده خودرو مذکور با تلاش نیرو‌های سازمان آتش نشانی و کمک نیرو‌های مردمی رها سازی وبا هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی  تحویل فوریت‌های پزشکی داده شد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.