مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ششم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آزادی ۲ گروگان از چنگال آدم ربایانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ششم شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

آزادی ۲ گروگان از چنگال آدم ربایان

 فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از آزادی ۲ جوان که با نیت اخاذی در شهرستان چابهار گروگان گرفته شده بودند، خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم گفت: با اعلام یک فقره آدم‌ربایی در نیمه شب بیست و دوم مردادماه سال جاری در شهرستان چابهار موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مأموران پلیس مشخص شد ۵ نفر با سروصورت پوشیده، مسلح به سلاح کلاش و سوار بر ۲ دستگاه خودروی پژوی پرشیا سفیدرنگ و ۴۰۵ نوک مدادی، ۲ جوان ۳۴ ساله که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در تردد بودند را با تیراندازی در خیابان گلشهر شهرستان چابهار متوقف کرده و پس از گروگانگیری به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تحقیقات برای شناسایی گروگانگیران آغاز و طرح مهار برای دستگیری آن‌ها و رهایی گروگان‌ها اجرا شد.

سرهنگ کیخامقدم ادامه داد: مأموران با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی توانستند هویت چندنفر از این آدم ربایان را شناسایی کرده و در ادامه تحقیقات مشخص شد که گروگانگیران گروگان‌ها را به شهرستان ایرانشهر منتقل کرده اند.

با ادامه اقدامات پلیس و با توجه به اینکه آدم ربایان توسط مأموران شناسایی شدند عرصه را برخود تنگ دیده و در سی ام مردادماه هر ۲ گروگان را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان ایرانشهر رها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه متهمان با تهدید و زور از گروگان‌ها، انتقال مالکیت یک لنج صیادی به ارزش ۵ میلیارد تومان را خواسته بودند افزود: تحقیقات برای دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد.

کشف ۲۵ تن کلینگر سیمان قاچاق در چابهار

حیدرعلی کیخای مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار -جکیگور" به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند.

او  ادامه داد: ماموران ایستگاه پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، ۲۵ تن کلینگر سیمان قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف خودرو تریلی  افزود: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

مرگ راننده و سرنشین وانت در شعله‌های آتش

سرهنگ کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور "آشار-سرباز" به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا حامل بنزین قاچاق با یک وانت نیسان برخورد کرده و دچار حریق شدند.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو وانت در شعله‌های آتش گرفتار و به طرز دلخراشی قبل از رسیدن عوامل امدادی جان باختند و راننده وانت نیسان نیز مجروح و توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  افزود: علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار