مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان از آغاز احداث منازل زلزله زده مسجد سلیمان با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه بودجه کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: در جریان سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور، قرار است عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مسجدسلیمان آغاز شود.

او اظهار داشت: این پروژه با هدف اسکان دائم زلزله زدگان شهرستان مسجدسلیمان برنامه ریزی شده که با مشارکت وزارت نفت ساخته خواهد شد.

رضوانی تصریح کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه شامگاه چهارشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان می‌شود و فردا پنجشنبه نیز میهمان این استان خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی روابط عمومی استانداری خوزستان، بازدید از مناطق آلوده به نفت و گاز و نیز بافت فرسوده مسجدسلیمان را از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به این شهرستان عنوان کرد.

به گفته سعید رضوانی، بازدید از پروژه آزاد راه اهواز- اصفهان و تصمیم گیری برای ادامه روند ساخت این پروژه از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به خوزستان است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری خوزستان افزود: برگزاری نشست مشترک شورای برنامه ریزی و نیز شورای اقتصاد مقاومتی خوزستان با حضور نوبخت در روز پنجشنبه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

پروژه چهار خطه کردن محور اهواز - ایذه - لردگان در سالیان قبل آغاز شده است و هم اکنون نیز کار ساخت آن در چند نقطه ادامه دارد، اما روند تکمیل آن که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور است با کندی پیش می‌رود. با بهره برداری از این آزاد راه، مسیر اهواز - لردگان از ۴۱۳ کیلومتر به ۳۳۲ کیلومتر کاهش می‌یابد.

جاده اهواز - ایذه - لردگان، استان خوزستان را به چهارمحال و بختیاری و اصفهان متصل می‌کند.

انتهای پیام/گ

بازسازی منازل زلزله زدگان

برچسب ها: مسکن ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.