جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت:سامانه"نما" ناظر به تلاش پلیس برای بازگشت اموال مسروقه به مالباختگان است.

اموال مسروقه خود را درسامانه نماپیدا کنیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار مسعود منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا در همایش یک روزه کارکنان پلیس آگاهی استان کرمان گفت: هدف اصلی این همایش هماهنگی بین مجموعه پلیس آگاهی، پلیس‌های تخصصی و دوایر تجسس کلانتری‌ها در زمینه کاهش جرائم است که در این راستا کاهش فاصله بین وقوع و کشف را برنامه ریزی و پیگیری می‌کنیم.

او افزود: هدف دیگر برگزاری این همایش رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن است که برنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته و پیگیر اجرای مطلوب دستورالعمل‌ها در استان‌ها هستیم.

او تصریح کرد: یکی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در رابطه با عملکرد پلیس، تلاش مضاعف جهت رسیدن مالباختگان به اموال مسروقه بوده است که در این رابطه اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

سردار منفرد بیان داشت: در همین رابطه سامانه‌ای در پلیس آگاهی ناجا به عنوان "نما" راه اندازی شده که اموال مسروقه بلاصاحب در آن قرار گرفته و مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند اموال سرقتی خود را شناسایی کنند تا به آن‌ها بازگردانده شوند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا در ادامه درباره وضعیت استان کرمان بیان کرد: با توجه به برخی شرایط، وقوع جرائم به ویژه سرقت در سال جاری افزایش داشته، اما در ۵ ماهه ۹۸ کشف جرائم نسبت به وقوع افزایش یافته و در استان کرمان وضعیت کشف نسبت به وقوع نسبت به کشور بسیار مطلوب است .

او تاکید کرد:مطمئنا با تلاش فرمانده انتظامی استان و کارکنان پرتلاش این استان این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در حاشیه همایش یک روزه کارکنان پلیس آگاهی سراسر استان و دوایر تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در سال رونق تولید یکی از اولویت‌های ناجا برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری، مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و قاچاقچیان است که این یکی از وظایف مهم پلیس آگاهی به شمار می‌رود.

او افزود: هدف از برگزاری این همایش، همفکری و ارزیابی عملکرد ۵ ماهه سال جاری و تدبیر و برنامه ریزی برای مبارزه با قاچاق کالا، جرائم خشن و به ویژه باند‌های سازمان یافته است.

سردار ناظری با اشاره به فعالیت قرارگاه مقابله با سرقت و تلاش در زمینه پیشگیری و پیگیری جرائم به ویژه سرقت، تصریح کرد: همه کارکنان پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقین با عزمی جدی فعالیت و مقابله می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: باید برای مقابله با سرقت‌ها برنامه ریزی جدی تری داشت و با توجه به موضوعات استان، برای شناسایی و برخورد با سرقت‌های مسلحانه و خشن و سرقت‌های خرد که مردم را آزار می‌دهد، با پشتیبانی دستگاه قضایی تلاش می‌کنیم.

او افزود: باید برای جرایم خشن مثل قتل و آدم ربایی برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم چراکه بعضا افراد و گروه‌هایی که از استان ما تردد دارند مرتکب این جرائم می‌شوند.

سردار ناظری اظهار داشت: در این رابطه نقش اصلی را مردم می‌توانند هم در پیشگیری و هم در حفاظت از اموال خود ایفا کنند و به مردم قول می‌دهیم در کنترل و مقابله با سرقت برخورد محکم تری با همکاری سازمان‌های دخیل در این حوزه داشته باشیم و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح

اموال مسروقه در سامانه نما

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار