استاندار همدان گفت: شهرستان نهاوند نگین سبز استان و زادگاه مردان بزرگ است.

نهاوند نگین سبز استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در آیین افتتاحیه شهرک ۱۵هکتاری گلخانه‌ای علمدار نهاوند اظهار داشت: مسافت مفید این گلخانه ۱۰ هکتار با تولید سالانه ۳۵۰۰تن است که زمینه اشتغال ۱۰۰نفر از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی را فراهم می‌کند و هزینه این پروژه ۴۵ میلیارد ریال می‌باشد و در آمد سالانه آن ۱۶۰میلیارد ریال است.

او گفت: خرسندم که توفیق پیدا کردم در شهرستانی حضور پیداکنم که انسی بین من و مردم وجود دارد، شهرستانی مثال زدنی، نگین سبز استان همدان، دارای مردمانی نجیب و پرکار و انقلابی که به همه آن‌ها افتخار می‌کنم.

شاهرخی افزود: این شهرک گلخانه‌ای در زمینی به مساحت نزدیک به ۱۵هکتار وبا ظرفیت تولید ۳۵۰۰تن در سال کلنگ زنی می‌شود.
سید سعید شاهرخی ادامه داد: در دل شهرستان نهاوند مرقد پاک و مطهر جوانانی را داریم که برای سرنگونی طاغوت تلاش کردند.

او بیان کرد: برای توصیف نهاوند اغراق نمی‌کنم چرا که تمام این موارد در شهرستان موج می‌زند و معتقدم مردم نهاوند شایسته بهترین خدمات هستند.

استاندار همدان افزود: در ابتدای شروع بکار در استانداری، تصمیم گرفتیم باتوجه به وجود ظرفیت‌هایی که در هر منطقه وجود دارد به دلیل صرف هزینه در مواردی که خروجی مفید داشته باشد سند راهبردی استان را با همکاری نماینده‌های مجلس و مدیران تنظیم کردیم.

او افزود: پیش بینی شده طی سه سال آینده هزار و هشتصدمیلیارتومان در شهرستان نهاوند سرمایه گذاری صورت پذیرد.

شاهرخی گفت: درخصوص پیگیری‌های مجدانه آقای بهرام نیا برای موضوع سد باید بگویم اگر حمایت‌ها و کمک‌های ایشان نبود پروژه سدگرین به سرانجام نمی‌رسید.

او اظهار داشت: تا پایان سال طبق سند راهبردی شهرستان ۲۱هکتار به ظرفیت گلخانه‌های نهاوند باید افزوده شود.

شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه بالاترین خلوص سنگ‌های معدنی در نهاوند است گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری پروژه‌های این بخش در شهرستان باشیم.
انتهای پیام/ج

نهاوند نگین سبز استان همدان است

برچسب ها: استانداری ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.