زمین ورزشی اسلام آباد بوکان به بهره برداری رسید

زمین ورزشی روباز محله اسلام آباد شهر بوکان ، با اعتبار ۴ میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، زمین ورزشی روباز محله اسلام آباد شهر بوکان امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

انور ملارحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در مراسم افتتاح این طرح، گفت: این پروژه با اعتبار ۴ میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال در مدت یک سال توسط شهرداری بوکان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به صورت مشارکتی اجرا شده است.

او افزود: این فضای ورزشی، دارای ۱۰۴۲ مترمربع چمن مصنوعی روباز و ۴۲ مترمربع ساختمان رختکن و سرویس های بهداشتی می باشد.

بابک رستم پور شهردار بوکان نیز در این آئین ، با بیان اینکه این پروژه برای تامین سرانه ورزشی منطقه کم برخوردار اسلام آباد اجرا شده است، گفت: اگر مدعی توسعه متوازن هستیم ،باید خدمات مدیریت شهری را در همه مناطق شهر ارائه دهیم تا بتوانیم در میان مدت شاهد توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر باشیم.

او افزود: شهرداری علیرغم وجود تنگناهای مالی ، کمبود اعتبار و عقب ماندگی های عمرانی ،امروزه با برنامه ریزی گریزی به حوزه فرهنگی و ورزشی زده و در این راستا تلاش مضاعف می کند.

رستم پور تصریح کرد: مدیریت شهری و شورای شهر ، نگاهی جامع به توسعه شهرستان بوکان دارد و با نگاهی کلی و نه صرفاً عمرانی، در جهت روح بخشی به شهر ،در راستای ایجاد کلیه ی فضاها اقدام می کند.

این پروژه به دست قرنی ابراهیمی وشووکار قهرمان بوکانی که هفته گذشته مدال طلای مسابقات آسیایی بروئنی را کسب کرد، افتتاح شد.

اسلام آباد از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر بوکان است که در چند سال گذشته، به دلیل ضعف در مدیریت شهری ، دچار عقب ماندگی های بسیاری در زمینه فضاهای ورزشی ، فرهنگی و خدمات شهری شده است.

انتهای پیام/ا

زمین ورزشی روباز در بوکان به بهره برداری رسید

برچسب ها: هفته دولت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.