سفر وزیر بهداشت به ساوه لغو شد

سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان مرکزی لغو شد.

سفر وزیر بهداشت به ساوه  لغو شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار بود به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی ل وارد ساوه شود که سفرش لغو شد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار بود  برای افتتاح خط تولید دارو‌های پرخطر به استان مرکزی سفر کند.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفته بود: سایت تولید دارو‌های پرخطر (ضدسرطان) در ساوه با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

منصوری افزود: تولید دارو‌های پرخطر در شهرستان ساوه افتخاری دیگر در صنعت داروسازی این منطقه و مایه مباهات برای ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: افتتاح این سایت جدید دارویی به دستان مقام عالی وزارت بهداشت و برخی مدیران کشوری در روز پنجشنبه ۷ شهریورماه در شرکت داروسازی آوه سینا واقع در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه صورت می‌گیرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه افزود: تولید دارو‌های پرخطر موجب خواهد شد که کشورمان از واردات خیلی از دارو‌ها بی‌نیاز شود و در تامین نیاز‌های دارویی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

وی به فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب به منظور فعالیت شرکت‌های دارویی در ساوه و زرندیه اشاره کرد و افزود: استقرار هفت شهرک صنعتی و استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور در ساوه و زرندیه بستر سرمایه گذاری در صنایع گوناگون بویژه صنعت داروسازی را فراهم کرده است.

انتهای پیام / ج

سفریک روزه وزیر بهداشت به استان مرکزی  لغو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.