مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن ربانی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در پنجمین روز از هفته دولت  عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی شامل بهسازی جاده روستای دهفول به فارسبان و مجتمع گلخانه‌ ای روستای علمدار  با حضور استاندار آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطر نشان کرد: در هفته دولت ۴۹ طرح با اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

او با اشاره به اینکه بهسازی راه روستایی دهفول به فارسبان به طول ۱۸ کیلومتر است، گفت:  برای اجرای فاز اول  این طرح ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار  درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به طرح‌های راهسازی در حال اجرا در نهاوند، افزود: در حال حاضر ۱۷۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی برای اجرای طرح‌های راهسازی به نهاوند اختصاص داده شده است.

ربانی با اشاره به طرح‌هایی فعال در حوزه راهسازی  نهاوند، گفت:  طرح چهاربانده کردن محور های نهاوند آورزمان به ملایر، نهاوند ـ بروجرد و  نهاوند ـ فیروزان در دست اجرا است.

او از تکمیل پنج کیلومتر از محور نهاوند به آورزمان تا قبل از اربعین امسال خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این محور یکی از محور‌های پرتردد زائرین اربعین است لذا تا قبل از فرا رسیدن اربعین مسافت پنج کیلومتر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: در پروژه نهاوند بروجرد نیز تا کنون ۱۳ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته و اجرای چهاربانده کردن سه کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

ربانی گفت: عملیات اجرایی چهاربانده کردن محور نهاوند به فیروزان و کرمانشاه تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او گفت:  عملیات اجرایی طرح ایجاد مجتمع گلخانه‌ای علمدار به مساحت ۱۴ هکتار با اعتبار ۶ میلیارد تومان با حضور استاندار آغاز شد.

انتهای پیام/ب

اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی برای اجرای طرح‌های راهسازی به نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.