۷۳ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های اشتغال در بوکان پرداخت شد

معاون صندوق کارافرینی امید آذربایجان غربی از پرداخت بیش از ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های اشتغال در شهرستان بوکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، پور ولی معاون صندوق کارافرینی امید آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از کارگاه تولید سوله در روستای ترکماکندی بوکان، گفت: ۱۱۷ فقره تسهیلات با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی در بوکان برای مدیریت اقتصاد مقاومتی توسط این صندوق به متقاضیان پرداخت شده است.

او افزود: باید نقاط روستایی، به مناطق صنعتی دارای اشتغال پایدار تبدیل شوند و در تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان نیر گفت: در شرایط بحرانی اقصادی کشور و همچنین وجود پروسه طولانی اداری برای واحد‌های تولیدی، کار تولید بسیار ارزشمند و حیاتی است.

او افزود: بوکان در جذب اعتبارات صندوق کارآفرینی امید موفق عمل کرده است و این موضوع قدمی مهم در راه توسعه است.

کارگاه تولید سوله و اسکلت فلزی، در زمینی به مساحت ۲۰۰۰متر مربع با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال که ۵ میلیارد تسهیلات دریافتی از صندوق کارآفرینی امید و ۵ میلیارد ریال نیز آورده شخصی سرمایه گذار می‌باشد، احداث شده است.

حجم تولید سالانه این کارگاه ۱۰۰۰ تن است و به صورت مستقیم برای ۱۲ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/م
 

پرداخت تسهیلات برای طرح های اشتغال در بوکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.