استاندار اردبیل گفت: بزرگترین کارخانه تولید دارو‌های گیاهی با ۱۶ هزار متر فضا در شهرستان نمین در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان نمین گفت: بزرگترین کارخانه تولید دارو‌های گیاهی با ۱۶ هزار متر فضا در حال اجرا می‌باشد که بعد از تکمیل برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

او اجرای واحد تولیدی متانول و توسعه نئوپان را از دیگر طرح‌های صنعتی در منطقه دانست که موجب رشد اقتصادی خواهد شد.

استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی ورودی شهرستان نمین تا یک و نیم ماه آینده خبر داد و افزود: مطالعات اجرای عملیات ورودی این شهرستان توسط راه و شهرسازی به اتمام رسیده است.

بهنام جو بیان کرد:اصلاح ورودی شهرستان نمین از مصوبات سال گذشته بود که مراحل مقدماتی آن انجام گرفته است.

او با اشاره به موقعیت گردشگری شهرستان نمین از تلاش برای تامین زیرساخت‌ها جهت افزایش حضور مسافران در این شهرستان خبر داد.

استاندار اردبیل تصریح کرد:آسفالت جاده جنگل فندق لو و ساخت اولین هتل چهار ستاره از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه گردشگری منطقه انجام گرفته است.

بهنام جو افزود:همچنین فراخوان جذب سرمایه گذاران برای ایجاد فضای تفریحی و گردشگری در این منطقه توسط منابع طبیعی آماده شده است.

او به تامین اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای اجرای فاضلاب نمین اشاره کرد و افزود: این میزان اعتبار در وضعیت اقتصادی فعلی فرصت مغتنمی برای رفع مشکل فاضلاب این شهرستان است.

استاندار اردبیل در ادامه به سرمایه گذاری‌های اقتصادی و صنعتی در نمین اشاره کرد و گفت: با تکمیل طرح‌های صنعتی و تولیدی در نمین فرصت اشتغالزایی و اقتصادی در منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح

عملیات اجرایی ورودی نمین آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.