مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح اقدام ملی احداث ۴۰۰ واحد مسکن با مشارکت سازندگان در استان اردبیل در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ۴۲ هزار واحد سهمیه مسکن مهر استان اردبیل تاکنون ۴۱ هزار واحد تکمیل و به متقاضیان در استان واگذار شده است.

او با بیان اینکه ۵۰۰ واحد در مرکز استان و ۵۰۰ واحد نیز در شهرستان پارس آباد در مرحله تکمیل و واگذاری است بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال همه مابقی مسکن مهر را تکمیل و تحویل متقاضیان کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با واگذاری مساکن مهر باقیمانده و رفع ایرادات احتمالی اعم از آسفالت کوچه‌ها و محوطه مجتمع‌ها، نصب آسانسور و ... تلاشمان بر این است تا پرونده مسکن مهر تا آخرسال جاری بسته شود.

حیدری در مورد طرح اقدام ملی مسکن و تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در رونق بخشی به تولید مسکن بیان کرد: قرار است ۴۰۰ واحد مسکن در قالب این طرح در استان اردبیل احداث شود.

او افزود: با تدارک زمین و فراخوانی که منتشر کردیم از سازندگان مسکن استان درخواست می‌کنیم در تولید و ساخت مسکن در قالب این طرح کمک کار ما باشند.

انتهای پیام/ح

واگذاری ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.