سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۱ دانش آموز خراسان شمالی که در این جشنواره شرکت داشتند موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی بدخشان با بیان اینکه جشنواره در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستان، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: در مرحله آموزشگاهی ۵۵ هزار و ۳۵۲ دانش آموز، در مرحله شهرستانی سه هزار و ۵۴۰ دانش آموز، در مرحله استانی ۳۸۴ دانش آموز و در مرحله کشوری ۱۱ دانش آموز از استان خراسان شمالی حضور داشتند.

اوافزود: مرحله کشوری این جشنواره با حضور ۳۵۲ دانش آموز از سراسر کشور به میزبانی اصفهان و در محل دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.

بدخشان گفت: ۱۱ دانش آموز دختر و پسر در مرحله کشوری این دوره از جشنواره نوجوان خوارزمی از خراسان شمالی اعزام شده بودند که تمامی این دانش آموزان موفق به کسب مقام شدند.

او عنوان کرد: الهه سادات قاضی مطلق و سیده عسل کشمیری فر از مدرسه نمونه حافظیه در بخش بازارچه کسب و کار دانش آموزی رتبه اول، بهناز زیبایی از مدرسه معارف اسلامی صدرا در رشته زبان و ادبیات فارسی رتبه دوم را کسب کردند.

بدخشان ادامه داد: همچنین صدرا رضایی و سعید فروتن از مدرسه شهید بهشتی در بخش پژوهش، الهه غفاری مقدم و نشاط نصیری از مدرسه ۱۳ آبان در بخش فعالیت‌های آزمایشگاهی، ثمین ریحانی و فاطمه غلامی از فرزانگان در بخش زبان انگلیسی و آرش یزدانی و علیرضا بیناباجی از مدرسه امیرکبیر در بخش دست سازه جایگاه سوم این دوره را از آن خود کردند.

سرپرست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: براساس نتایج کسب شده ۵۰ درصد از دانش آموزان خراسان شمالی مقام آور در جشنواره نوجوان خوارزمی کشوری در مدارس دولتی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/د

دانش آموزان خراسان شمالی ۱۱ مقام جشنواره خوارزمی را کسب کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.