محسن مسعودیان راد با بیان اینکه جشن عاطفه ها در ۵۵۰ پایگاه استان برگزار می شود گفت: دو هزار دانش‌آموز استان نیازمند مشارکت و کمک مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار دانش‌آموز استان سمنان نیازمند مشارکت و کمک مردم در جشن عاطفه‌ها هستند،گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها راهی برای مشارکت و همدلی مردم به منظور یاری‌رساندن به دانش آموزان محروم است که هم‌زمان با سراسر کشور در ۵۵۰ پایگاه استان اجرا می‌شود.

او ضمن بیان اینکه مردم نیک‌دل استان سمنان سال گذشته سه میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند استان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: امیدواریم با همراهی مردم این تعداد افزایش یابد تا امکانات بیشتری را بتوانیم در اختیار مردم ساکن در مناطق کمتر توسعه‌یافته فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها از امروز هفتم شهریورماه آغاز می‌شود که این نهاد در هر لحظه آماده دریافت کمک‌های مردمی است، ابراز داشت: ۳۱ پایگاه ثابت و سیار، ۶۳ مسجد و ۶۰ مرکز نیکوکاری و ۲۳ پایگاه نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان خواهد بود.

مسعودیان راد بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها همانند روال سال‌های قبل دو مرحله‌ای انجام شود، تصریح کرد: مرحله دوم طرح از دهم مهرماه در ۳۵۸ مدرسه استان برگزار می‌شود که در این گام مدیران مدرسه بنا به صلاح‌دید و شناخت دانش آموزان هدایا را بین دانش آموزان محروم همان مدرسه توزیع می‌کند.

او بابیان اینکه هم استانی‌های عزیز علاوه بر حضور در این پایگاه‌ها، از طریق شیوه‌های نوین نیز در این کار خیر سهیم باشند، افزود: سامانه پرداخت تلفن همراه با شماره #۰۲۳*۸۸۷۷* یا شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ آماده دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ح

دو هزار دانش‌آموز استان سمنان چشم‌انتظار کمک مردم در جشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.