تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان موفق شد در ادامه رقابت های قهرمانی جهان از سد بلغارستان بگذرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - بلغارستان ۰ / پیروزی آسان برابر بلغار‌ها و آماده بررای کسب عنوان پنجمیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان برای کسب عنوان پنجمی به مصاف تیم بلغارستان رفت. شاگردان وکیلی روز گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست ۳ -۱ مقابل روسیه از دور مسابقات کنار رفته بودند.

 بلغارستان هم در همین مرحله به آرژانتین باخته بود و نتوانسته بود مانند ایران به جمع ۴ تیم برتر جهان برسد،   دو تیم پیش از این و در دور نخست این رقابت‌ها با هم بازی کرده بودند که تیم ایران ۳ -۱ برنده این بازی شده بود.  


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۱ - روسیه ۳ / سرو قامتان از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جا ماندند / قهرمانی تکرار نشد


تیم ملی کشورمان در حالی بازی را آغاز کرد که علی اصغر نبی زاده پاسور جوان کشورمان در همان ابتدا به دلیل اسپاسم عضلانی مجبور شد از زمین خارج شود. اما سرو قامتان ایرانی  در ادامه بازی با وجود غیبت این بازیکن نمایش خوبی داشتند، بلغار‌ها هم تیم ضعیفی نبودند و دست کمی از ایران نداشتند آن‌ها بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند با این حال در پایان این تیم ایران بود که توانست با نتیجه ۲۵ - ۲۲ برنده این ست باشد.  

ست دوم بازی هم مانند ست نخست دنبال شد، شاگردان وکیلی از میانه‌های بازی از حریفشان پیش افتادند و در نهایت با نتیجه  ۲۵ - ۲۲ برنده شدند. شاگردان وکیلی در ست سوم هم کولاک کردند و در زمانی که دیگر حریف آن‌ها حریفی برای گفتن نداشت از آن پیش افتادند و در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۱۵ برنده ست سوم شدند تا در مجموع ۳ - ۰ برنده بازی باشند.  

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان باید برای کسب عنوان پنجمیبا برنده دیدار تیم‌های ژاپن و بلاروس بازی کند.


بیشتر بخوانید: وکیلی: بازیکنان ایران در مقابل روسیه فوق الهاده بودند/ از مردم عذرخواهی می‌کنم


انتهای پیام/ 

پیروزی آسان تیم ملی والیبال نوجوانان برابر بلغارستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار