استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان ارشد استان برای رفع مشکلات مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران عزم جدی دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی شهرکرد تأکید کرد: مسئولان ارشد این استان برای رفع مشکلات مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران عزم جدی دارند.

او افزود: به همین منظور در جلسات تصمیم‌گیری مهم مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای برنامه‌ریزی و توسعه، کارگروه اشتغال و برنامه‌ریزی و شورای اداری چهارمحال و بختیاری همواره بر رفع مشکلات بخش خصوصی، پیمانکاران و تولید کنندگان تاکید شده است.

عباسی یادآور شد: در این راستا شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری به صورت مستمر تشکیل و درباره چگونگی رفع مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر علمی با حضور کارشناسان مطلع برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری برای بخشودگی جرایم قابل بخشش بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای، تمدید تسهیلات، قسط بندی دوباره وام‌ها و پرداخت تسهیلات جدید به واحد‌ها تولیدی آمادگی لازم را دارند.

عباسی اظهار داشت: حفظ وضعیت کنونی اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم با هدف ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری جزو مهمترین اولویت‌های کاری مسئولان ارشد این استان به شمار می‌رود.

در این نشست تعدادی از فعالان بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادات و راهکار‌های خود درباره چگونگی کاهش مشکلات تولید و ایجاد رونق در این بخش را ارائه کردند.

انتهای پیام/خ

برگزاری نشست بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.