سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبار یه شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان بروجن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری بروجن گفت: در سال جاری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال اعتیار به شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در این شهرستان اختصاص یافت.

او افزود: از این مبلغ ۶۹ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای،  ۴۰ میلیارد ریال داخلی و ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است.

فلاح اظهار داشت: این اعتبارات برای تعریف و تکمیل پروژه‌های زیرساختی و اجرای امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی بروجن، فرادنبه، سفیددشت، بلداجی و همچنین ناحیه‌ی صنعتی گندمان اختصاص یافته است.

او تصفیه‌خانه‌ فاضلاب شهرک صنعتی بروجن را یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در کشور برشمرد و گفت: بوی نامطبوع ناشی از تصفیه‌خانه‌ فاضلاب در شهرک صنعتی بروجن به طور عمده مربوط به چند واحد صنعتی است که با انتخاب پیمان‌کار در هفته‌ی آتی، عملیات ارتقای سیستم آن آغاز می‌شود.

در حال حاضر ۴ شهرک و یک ناحیه‌ صنعتی در شهرستان بروجن، آماده‌ واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف تولیدی است.

انتهای پیام/خ

سیستم تصفیه‌خانه‌ فاضلاب در شهرک صنعتی بروجن ارتقا می‌یابد

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار