پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی طلاب جامعه المصطفی،با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

پیشخوان جامع طلاب جامعه المصطفی در قم افتتاح شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیین افتتاح پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه،عصر روز پنجشنبه هفتم شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

 در این آیین از اپلیکیشن موبایلی سامانه ارائه خدمات رفاهی طلاب غیرایرانی رونمایی شد.

همچنین در  این آیین از سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا رضائیان فرد، رئیس بازرسی کل ناجا و سردار سرتیپ پاسدار محمد بابایی، رئیس پلیس امنیت اطلاعات عمومی به پاس همکاری‌های خالصانه در ارائه خدمات به طلاب غیرایرانی تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی در این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این پیشخوان از جمله مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، نیروی انتظامی و سایر بخش هاگفت: مرکز امور طلاب و خانواده‌های جامعه المصطفی از بخش‌های خدوم و تاثیرگذاری است که با تلاش شبانه روزی، فضایی آرام و مناسب را برای فعالیت‌های علمی و فرهنگی طلاب غیرایرانی فراهم می‌آورد.


رئیس المصطفی با تاکید بر پیشینه بین المللی حوزه‌های علمیه از دیرباز تا کنون عنوان کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ حوزه‌های علمیه پدید آورد و امروز از لحاظ کمی و کیفی شاهد دگرگونی­های گسترده‌ای هستیم. هرچند بسط و گسترش معارف اسلام ناب و اهل بیت (ع) در سراسر عالم هدف اصلی جامعه المصطفی به شمار می‌آید؛ اما هزینه‌های ناچیزی که در این بخش صورت می‌گیرد در حقیقت سرمایه گذاری ارزشمندی است که در اختیار سایر بخش‌های کشور قرار دارد.


او رعایت سه اصل سرعت، سهولت و حفظ کرامت را در ارائه خدمات به طلاب غیرایرانی ضروری دانست که راه اندازی پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی می‌تواند در این زمینه بسیار موثر واقع گردد.

انتهای پیام/ش

پیشخوان جامع خدمات اداری و رفاهی جامعه المصطفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
انتصار عباس عسکری
۰۴:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
خوب
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق محقق
۱۱:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
مرد وزن دو مکمل همدیگرند که اگر هریک از این دو اعجوبه خلقت دو نبودی نظام خلقت ناقص بود. بناء نمی شود گفت زن سالاری بهتر است یا مرد سالاری ، بلکه می شود گفت در برخی از امور زندگی مرد اگر سالاریت در دستش نباشد، نظام زندگی خانواده ازهم می پاشد وهمین گونه در بعضی از موارد اگر زن قدرت سالاری را نداشته باشد باز همین مشکلات پیش می آید.
آخرین اخبار