سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مرکزی در مراسمی در ساوه پایان یافت.

مراسم اختتامیه سی ویکمین جشنواره تئاتراستان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مرکزی که از چهار شهریورماه در ساوه آغاز شده بود عصر امروز پایان یافت.

در اولین روز از این جشنواره، نمایش‌های ساعت ٢٥ به کارگردانی فردین محمدی از ساوه، پیتزای خونی به کارگردانی نفیسه مهری از اراک، ضخمه زندگی به کارگردانی عرفان خردمند از ساوه و ترانه‌های پاییزی به کارگردانی شایان سلطانی از اراک به روی صحنه رفتند.

اتابک نادری، پیام لاریان و گلاب آدینه داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مرکزی بودند که در مدت ۳ روز از ٤ الی ٦ شهریور ٩٨ به تماشا و قضاوت آثار نمایشی این جشنواره م نشستند و آرای خود را اعلام کردند.

در این مدت سه روزه جشنواره ١٠ نمایش صحنه‌ای در بخش مسابقه و ۲ نمایش خیابانی در این دوره از جشنواره اجرا داشتند.

نمایش‌های ساعت ۲۵ به کارگردانی فردین محمدی از ساوه، پیتزای خونی به کارگردانی نفیسه مهری از اراک، ضخمه زندگی به کارگردانی عرفان خردمند از ساوه و ترانه‌های پاییزی به کارگردانی شایان سلطانی از اراک، حفره‌ای سیاه وسط چشم‌های زاغ به کارگردانی اشکان ملکی، " قند خون" به کارگردانی عبدالرضا فتحی، این زمان و آن زمان به کارگردانی مهدی روزبهانی و "گراز" به کارگردانی شهرام از جمله نمایش‌هایی بودند که به روی صحنه رفتند.

انتهای پیام / ج

در مراسمی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مرکزی پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.